• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
9

خیابان جمهوری شرقی خرمدره به گِل نشسته! + عکس

  • کد خبر : 42363
  • 30 آبان 1394 - 12:29
خیابان جمهوری شرقی خرمدره به گِل نشسته! + عکس

حفاری های مربوط به آب وفاضلاب این خیابان چند هفته است که تمام شده ولی هنوز خبری از رسیدگی به وضعیت این خیابان خبری نیست. به گزارش نبض سحر، خیابان جمهوری شرقی این روز ها حال و روز خوبی ندارد، عبور و مرور وسایط نقلیه با سختی انجام می گیرد و اهالی این خیابان نیز […]

حفاری های مربوط به آب وفاضلاب این خیابان چند هفته است که تمام شده ولی هنوز خبری از رسیدگی به وضعیت این خیابان خبری نیست.

به گزارش نبض سحر، خیابان جمهوری شرقی این روز ها حال و روز خوبی ندارد، عبور و مرور وسایط نقلیه با سختی انجام می گیرد و اهالی این خیابان نیز از وضعیت گل آلود این خیابان راضی نیستند.

حفاری های مربوط به آب و فاضلاب این خیابان که در تابستان شروع شده بود و چند هفته است که به پایان رسیده است  و قسمت هایی از خیابان که برای حفاری آسفالت آن برداشته شده بود  با خاک پر شده بود که در اثر بارندگی، گِل آلود می شود که بر اثر رفت و آمد خودروها بیشتر خیابان گِل آلود می شود.

شهرداری خرمدره هم با نصب بنری در این خصوص گفته است :  آسفالت ریزی  و لکه گیری قسمت های حفاری شده بر عهده آب و فاضلاب شهرستان است.

جلیلی رئیس آب و فاضلاب شهر خرمدره هم در این خصوص گفت: ما ۱۰ روز قبل می خواستیم این خیابان را لکه گیری کنیم که کارشناسان شهرداری خرمدره به دلیل شرایط جوی نامساعد ، مجوز آسفالت ریزی را به این اداره نداده اند و ما منتظر بهبود شرایط جوی مطلوب جهت آسفالت ریزی و لکه گیری هستیم.

این خیابان در حالت عادی از مشکل عبور خط لوله نفت، پیاده روهای نامناسب رنج می برد و این مشکلات بعد حفاری هم به آن اضافه شد.

 

 

DSC02019 DSC02029 DSC02020 DSC02031 DSC02030 DSC02015

DSC02038

DSC02025 DSC02024

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=42363

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. ممنون از گزارش خوبتون
    انشالله مسئولین رسیدگی کنن

  2. تو رو خدا رسیدگی کنید

  3. یکی از کارکنان شهرداری به نام … یک ماه پیش با پول شهرداری به فرانسه و ایتالیا و اتریش و آلمان رفته بود . این درست است که خیابان ولیعصر و خیابان جمهوری در این وضع باشد و او با پول شهرداری ۴ کشور اروپایی را بگردد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.