• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
5

۶۴ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس خرمدره برگزار می شود

  • کد خبر : 52728
  • 28 شهریور 1395 - 20:01
۶۴ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس خرمدره برگزار می شود

جانشین فرمانده سپاه ناحیه شهرستان خرمدره از برگزاری ۶۴ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس شهرستان خبر داد.

به گزارش نبض سحر، عصر امروز سرگرد محمد امیرخانی با گرامیداشت اعیاد دهه ولایت و هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس فرصتی مناسب برای بازتاب دادن  جانفشانی ها و ایثار  رزمندگان در طول هشت سال جنگ تحمیلی  است تا نسل های جدید با اهداف و ایثارگری های آنان آشنا شوند.

وی با اشاره به اینکه دشمن درصدد بود نهال نوپای انقلاب را نابود کند افزود:  بعد از پیروزی مردم ایران در انقلاب سال ۵۷ ، استکبار جهانی درصدد ضربه زدن به درخت نوپای انقلاب شد و با شروع جنگ تحمیلی در سال ۵۹ با حمایت از صدام و رژیم بعث عراق  جنگی نابرابر را علیه ایران آغاز کردند.

 

جانشین فرمانده سپاه ناحیه خرمدره گفت: مقاومت جانانه مردم غیور ایران اسلامی در برابر دشمن ، درسی تاریخی و فراموش نشدنی به جهانیان داد و به دشمنان ثابت کرد که مردم ایران همیشه پشتیبان انقلاب و ولایت هستند و هرجا که لازم باشد برای حفظ ارزشهای انقلاب آماده جانفشانی هستند.

امیرخانی در ادامه افزود: به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه های مختلفی را سپاه ناحیه خرمدره برنامه ریزی کرده است که ۶۴ عنوان برنامه در سطح پایگاه ، حوزه و شهرستان برگزار خواهد شد.

 

وی گفت: برنامه هایی از قبیل دیدار با امام جمعه شهرستان، مسابقات ورزشی و فرهنگی، برگزاری یادواره شهدا، دیدار با خانواده های معظم شهداء،ایثارگران و جانبازان، غبار روبی مزار شهداء، نشست های بصیرتی در سطح حوزه ها  و پایگاه ها برگزار خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه خرمدره همچنین به افتتاح سوله ورزشی ۹ دی اشاره کرد و گفت: در  هفته دفاع مقدس سالن وسایت اداری ۹ دی به بهره برداری خواهد رسید و همچنین همایش پیاده روی خانوادگی  جمعه دوم مهرماه سال جاری ساعت ۸ صبح از چهارراه قائم به سمت میدان معلم برگزار خواهد شد.

جاشین فرماندهی سپاه ناحیه شهرستان خرمدره

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=52728

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.