• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
7

پروژه های ناتمام در خرمدره / پلی که قرار بود هفته گذشته به بهره برداری برسد+ تصاویر

  • کد خبر : 55049
  • 22 آبان 1395 - 9:46
پروژه های ناتمام در خرمدره / پلی که قرار بود هفته گذشته به بهره برداری برسد+ تصاویر

پل ولیعصر خرمدره چند سالی است که به صورت نیمه کاره مانده است و هنوز به اتمام نرسیده است و همچنین سایز پروژه هائی که کلنگ احداث آن از ماه ها قبل به زمین زده شده اما به اتمام نرسیده است.

به گزارش نبض سحر، ساخت پل ولیعصر از دوره سوم شورای شهر خرمدره شروع شده است و تا به الان در دوره چهارم شورای شهر هنوز به اتمام نرسیده است.

تکمیل این پل کمکی بسیاری در روان سازی ترافیک شهری و تسهیل عبور مرور از سمت خیابان ولیعصر به خیابان شهید چمران و بخش جنوبی شهر می شود.

شهردار خرمدره هفته گذشته در برنامه تلویزیونی شهریمیز که از شبکه اشراق پخش شده بود قول به بهرداری رسیدن این پل را در هفته گذشته داده بود اما هنوز این پل تکمیل نشده است.

پروژه های دیگری در شهر همچنان ناتمام مانده است که نیازمند همت بیشتر از طرف مجموعه شهرداری و شورای شهر را می طلبد که هرچه سریعتر به سرانجام برسد.

نائب رئیس شورای شهر خرمدره در خصوص عدم تکمیل شدن پل ولیعصر به خبرنگار نبض سحر  گفت: پل ولیعصر به دلیل عدم تامین اعتبار  به تعویق افتاده است و باتوجه به بدهی به کارخانه آسفالت در پروژه های داخل شهری به مشکل برخورده ایم.

عین الدین رجبی گفت:  تکمیل  المان شهدای گمنام از اولویت های کاری ما بوده  ،پروژه ای که باید خیلی وقت پیش به اتمام می رسید ولی به دلیل عدم  تامین اعتبار این پروژه به تعویض افتاده است.

وی تاکید کرد: با توجه به نزدیک شدن فصل سرما برخی از پروژه های عمرانی  به سال آینده موکول خواهد شد و حتی در صورت تامین اعتبار اولویت ما تکمیل پل ولیعصر ، المان شهدای گمنام بحث آسفالت بلوار بعثت خواهد بود و سپس سایر پروژه های عمرانی شهری و ما در تلاش هستیم که پروژه های ناتمام را هرچه زودتر به سرانجام برسانیم.

img_5560 img_5751 img_5750

img_5543

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=55049

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.