• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
10

مردم باید از همه مسئولین راستگویی، عدالت و امانت داری را ببینند/نباید بگذاریم باورهای مردم تضعیف شود

  • کد خبر : 56411
  • 03 دی 1395 - 16:10
مردم باید از همه مسئولین راستگویی، عدالت و امانت داری را ببینند/نباید بگذاریم باورهای مردم تضعیف شود

استاندار زنجان گفت: مردم باید از ما راستگویی صداقت، عدالت وامانت داری را ببینند مردم باید در همه مسئولین درسه قوه و در همه سطوح مختلف کشور صداقت و راستگویی، عدالت وامانت داری را ببینند.

به گزارش نبض سحر، اسدالله درویش‌امیری در جمع مردم خرمدره  ضمن اشاره به  این که در آستانه ۳۸ امین سالگرد پیروزی باشکوه انقلاب اسلامی قرارداریم انقلاب ما با حمایت و پشتیبانی  همه جانبه شما مردم عمر ۳۸ساله خود را دارد جشن می گیرد اظهار داشت: آنان که جوهره وجودی شان دین و مذهبشان بود آنچه راکه مردم را وادار کرد از پیرمرادشان رهبرکبیر انقلاب درسال های قبل از پیروزی انقلاب و بعد از پیروزی انقلاب بدون چون وچرا تبعیت کنند احساس وظیفه دینی ومذهبی بود .

وی گفت: مردم ما به دلیل داشتن جوهره دینی ومذهبی از امامشان تبعیت کردند به دلیل داشتن جوهره دینی ومذهبی و درد دین بعد از امام با رهبرمعظم انقلاب پیمان بستند و پیروی میکنند اگر از امام تبعیت وپیروی کردندو اگر امروز از رهبرفرزانه انقلاب پیروی میکنند تبعیت می کننداین ملت جز درد دینداری ومذهبشان چیزدیگری نیست.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه  اگر مردم ما در طول ۳۸سال درصحنه های مختلف در سرما و گرما درسخت ترین شرایط به صحنه آمدند و موتور متحرک مردم مذهب شان بود مذهب ودین در جوهره وجودشان وجود دارد و آن باعث میشود که هر کجا لازم باشد به صحنه بیایند و هر کجا لازم باشد از رهبرشان تبعیت کنند و از انقلابشان حمایت کنند.

درویش امیری با اشاره به اینکه  نباید بگذاریم باورهای مردم تضعیف شود  افزود: آن کسانی که به دنبال تضعیف باورهای مردم هستندبه این ملت خیانت میکنند و آن هایی که به دنبال مایوس کردن مردم ونا امیدکردن مردم هستندآن  هم به این مردم و به این انقلاب خیانت کرده اند ، ما باید تلاش کنیم هم باورهای مردم را تقویت کنیم وهم باعث امیدواری وهم باعث نشاط وهم باعث دلگرمی شویم.

وی گفت:  مردم درطول این۳۸سال نمره شان عالیست اگرکوتاهی ای کمبود و تقصیری وجود دارد هیچ متوجه ملت ومردم نیست ، مردم باید از ما راستگویی صداقت، عدالت  وامانت داری را ببینند مردم باید در همه مسئولین درسه قوه و در همه سطوح مختلف کشور صداقت و راستگویی، عدالت وامانت داری را ببینند.

نماینده عالی دولت در استان زنجان با اشاره به امانت داری و صادق بودند در کشور گفت: هرکسی در امانت این انقلاب و این نظام خیانت کند این مردم نخواهند بخشید هرکسی در هرلباسی و در هر جایگاهی قرار داشته باشد و  به مردم دروغ بگوید  و عدالت را رعایت نکند ،ملت بزرگ ایران  و تاریخ آن ها را نخواهد بخشید.

درویش امیری با اشاره به جایگاه نماز جمعه در کشور گفت: نمازهای جمعه ما یکی از پایگاه های ترویج دین است،  یکی از پایگاههای مهم استحکام های باورهای مردم هست امروز بیش از ۵۰۰خطیب جمعه ونمازجمعه در این کشور مستقرشده برای تقویت باورهای مردم برای تقویت ومستحکم کردن باورهای جوان های این جامعه نمازجمعه پایگاه وحدت و اتحادبین اقشار مختلف مردم است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=56411

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.