• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5

مردم با کمک های خود در جشن نیکوکاری دل نیازمندان را شاد کنند/ ۹۰۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد با سرپرستی زنان است

  • کد خبر : 59823
  • 08 اسفند 1395 - 21:01
مردم با کمک های خود در جشن نیکوکاری دل نیازمندان را شاد کنند/  ۹۰۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد با سرپرستی زنان است

رئیس کمیته امداد خرم دره گفت: از تعداد خانوار های تحت پوشش کمیته امداد، نزدیک به ۹۰۰ خانوار تحت سرپرستی زنان قرار دارند که آمار بسیار بالا و نگران کننده و آسیب زا می باشد، البته کمیته امداد و سازمان بهزیستی برنامه هایی را برای این افراد در نظر دارند.

به گزارش نبض سحر ، ابوالفضل احمدی در جلسه هماهنگی جشن نیکوکاری ضضمن تقدیر از تمامی ارگانها و ادارات و کلیه کسانی که در راستای کمک به مددجویان فعالیت داشته اند،اظهار داشت: تعداد ۱۴۰۰خانوار با ۲۴۲۴  مددجو به صورت معیشت بگیر تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند که در طول سال تقریبا به همین تعداد، افرادی به صورت موردی برای دریافت وام اشتغال و هزینه ایاب زهاب و هزینه های درمانی مراجعه می کنند.

وی  گفت : از تعداد خانوار های تحت پوشش  کمیته امداد، نزدیک به ۹۰۰ خانوار تحت سرپرستی زنان قرار دارند که آمار بسیار بالا و نگران کننده و آسیب زا می باشد، البته کمیته امداد و سازمان بهزیستی برنامه هایی را برای این افراد در نظر دارند.

رئیس کمیته امداد خرم دره افزود: از افراد تحت پوشش، یک هزار و ۹۵۸ نفر سالخورده ی بالای ۶۰ سال،۸۵ نفر یتیم که نزدیک به ۷۰۰ نفر حامی از شهر های مختلف از آنها حمایت می کنند،۱۱۰نفر کودک زیر پنج  سال که بخاطر سوء تغذیه تحت پوشش قرار دارند و بُن های تغذیه ای برای کمک به آنها ارائه شده است.

احمدی با اشاره به ارائه خدمات درمانی به مددجویان  گفت: ۱۶۰۰ نفر تحت پوشش بیمه امداد قرار دارند که از طریق پزشک خانوار به آنها خدمت رسانی می شود، ۲۷۷نفر تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند که هزینه های درمانی آنها از طریق کمیته امداد پرداخت می شود و  حدود ۳۰۰ نفر دانش آموز و ۲۱ نفر دانشجو؛ که همگی از پوشش این سازمان بهره مند هستند.

وی با اشاره به فرا رسیدن جشن نیکوکاری گفت: امسال جشن نیکوکاری با شعار «بهار همدلی، شکوه مهربانی، جشن نیکوکاری» در شهرستان خرم‌دره برگزار می‌شود.

این مقام مسئول  گفت: در سال ۹۴ مجموع ارزش کمک های نقدی و غیر نقدی که در روز نیکوکاری جمع آوری شد ۱۲۵میلیون تومان بود که امیدواریم در سال جاری شاهد کمک های بیشتری از سوی مردم و مسئولین باشیم.

احمدی با تاکید بر ضرورت حضور پررنگ مردم و خیران در جشن نیکوکاری، خاطرنشان کرد: امیدواریم امسال نیز شاهد حضور باشکوه مردم خیر و نوع‌دوست شهرستان خرم‌دره در کمک به نیازمندان باشیم، مردم با حضور   و کمک های خود در جشن نیکوکاری دل نیازمندان را شاد کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=59823

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.