• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
7

واگذاری ۴۹۴ فقره انشعاب آب به متقاضیان/شهروندان مصرف بهینه آب را در خانه تکانی های آخر سال مدنظر داشته باشند

  • کد خبر : 59869
  • 09 اسفند 1395 - 13:10
واگذاری ۴۹۴ فقره انشعاب آب به متقاضیان/شهروندان مصرف بهینه آب را در خانه تکانی های آخر سال مدنظر داشته باشند

مدیر امور آبفای خرمدره گفت: در ۱۱ ماه نخست سال جاری ۴۲۹ فقره انشعاب مسکونی و ۶۵ فقره نیز غیر مسکونی به متقاضیان این شهر واگذار شده است .

سید جواد موسوی  در گفت و گو با نبض سحر  با بیان مطلب  گفت : در  ۱۱ ماه نخست سال جاری  ۴۲۹ فقره انشعاب مسکونی و ۶۵ فقره نیز غیر مسکونی به متقاضیان این شهر واگذار شده است .

 وی به تعویض کنتورهای خراب شهر نیز اشاره کرد و افزود :  در شهر خرمدره ۸۴۹ فقره کنتور خراب تعویض شده است و ۷۸۶ فقره کنتور خراب هم وجود دارد که در حال تعمیر و تعویض شدن است .

 مدیر امور آبفای خرمدره از شناسایی ۳۰ فقره انشعاب غیر مجاز خبر داد و گفت : با اقدامات صورت گرفته امور آبفای خرمدره کل انشعابات غیر مجاز شناسایی شده به مجاز تبدیل شدند .

 موسوی در ادامه تصریح کرد : طی ۱۱ ماهه نخست سالجاری بیش از یک کیلومتر توسعه شبکه توزیع ، بیش از سه  کیلومتر اصلاح شبکه توزیع و ۳۴۰ متر توسعه خط انتقال عملیاتی شده است .

 وی از رفع حوادث و اتفاقات این شهر به میزان ۹۶۹ فقره نیز خبر داد و گفت : ۲۰۴ فقره از رفع حوادث این امور مربوط به شبکه توزیع ، ۷۶۴ فقره انشعابات آب و یک  فقره نیز مربوط به خط انتقال می باشد .

این مقام مسئول با بیان اینکه   در شهر ۲۱ هزار و ۵۰۴ فقره انشعاب آب وجود دارد .، تصریح کرد:  برای کاهش میزان مصرف و مدیریت آن در این شهر کارگاه آموزشی مصارف بالای ۲۰ متر مکعب برای مشترکین برگزار شد که در حال حاضر میزان هدر رفت آب ابن امور به ۲۰ درصد رسیده است .

موسوی با اشاره به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و خانه تکانی شهروندان گفت: هدر رفت آب از اثرات مصرف بی رویه آب در خانه تکانی و شستوی منازل در روزهای پایانی   است  که  شهروندان  مصرف بهینه آب و جلوگیری از هدر رفت  را مد نظر داشته باشند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=59869

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.