• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
6

واریز اولین سود سهام عدالت تا ۱۳ روز آینده

  • کد خبر : 66104
  • 19 شهریور 1396 - 11:23

مشاور سازمان خصوصی‌سازی از واریز اولین مرحله سود سهام عدالت تا پایان شهریورماه جاری خبرداد و گفت: منتظر مصوبه شورای‌عالی اصل ۴۴ هستیم.

سیدجعفر سبحانی از تحقق وعده سازمان خصوصی‌سازی برای واریز اولین مرحله سود سهام عدالت تا پایان شهریورماه جاری به حساب مشمولان خبرداد و افزود:‌ برای واریز سود منتظر مصوبه شورای‌عالی اصل ۴۴ هستیم.

مشاور سازمان خصوصی‌سازی با تأکید بر اینکه سازوکار درون‌سازمانی واریز سود سهام عدالت انجام شده است، تصریح کرد: پیشنهادهای سازمان به شورای‌عالی اصل ۴۴ در این زمینه ارائه و جزییات کار، نحوه واگذاری‌ها، اولویت‌بندی‌ها و غیره مشخص شده که با موافقت شورا اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد:‌ سود مصوب مجامع شرکت‌های سرمایه‌پذیر مشمول سهام عدالت بابت عملکرد سال ۹۵ حدود ۳ هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان است، تنها سه شرکت مجامع خود را که تاریخ آن تا ۳۱ خردادماه امسال بوده برگزار نکرده‌اند که از جمله آنها هلدینگ پتروشیمی خلیج‌فارس است که پیش‌بینی می‌شود سود این شرکت‌ها حدود ۷۰۰ میلیارد تومان باشد که در مجموع سود سهام عدالت به حدود ۴ هزار میلیارد تومان بالغ می‌شود.

سبحانی با اشاره به تخفیفی که برای دو دهک اول در طرح سهام عدالت اختصاص داده شده است، افزود: همچنین افرادی که سهم یک میلیون تومانی خود را کامل کرده‌اند تا ۱۵۰ هزار تومان سود دریافت خواهند کرد اما بقیه به‌نسبت درصدها کمتر از این مبلغ سود می‌گیرند.

مشاور سازمان خصوصی‌سازی خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ۳۷ میلیون نفر به سامانه مراجعه و وضعیت صورت‌حساب خود را مشاهده کرده‌اند و در عین حال ۳۱٫۵ میلیون نفر هم شماره شبای خود را وارد سامانه کرده‌اند.

وی یادآور شد: هیچ محدودیت زمانی برای ثبت شماره شبای بانکی مشمولان برای دریافت سود سهام عدالت نداریم اما مشمولان باید بدانند که بدون اعلام شماره شبا امکان واریز سود سهام عدالت وجود ندارد.

انتهای پیام/تسنیم

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=66104

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.