• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6

تاسیسات فاضلاب در شهر خرمدره از وضعیت مطلوبی برخوردار نیست

  • کد خبر : 68193
  • 11 آبان 1396 - 9:41
تاسیسات فاضلاب در شهر خرمدره از وضعیت مطلوبی برخوردار نیست

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: تاسیسات فاضلاب در شهر خرمدره از وضعیت مطلوبی برخوردار نیست.

به گزارش نبض سحر، علیرضا جزء قاسمی قبل از ظهر چهارشنبه در جلسه بررسی توسعه شبکه فاضلاب استان زنجان به کاهش ۶۰ درصدی اعتبار ایجاد تاسیسات فاضلاب شهر خرمدره در سال جاری اشاره کرد و افزود: تاسیسات فاضلاب در شهر خرمدره از وضعیت مطلوبی برخوردار نیست.

وی با بیان اینکه تصفیه خانه فاضلاب زرین آباد ۷۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اظهار کرد: تصفیه خانه فاضلاب زرین آباد از نوع سیستم لجن فعال با هوادهی ممتد بوده و ظرفیت این تصفیه خانه ۱۰۰۰ متر مکعب در شبانه روز است و ایستگاه پمپاژ زرین آباد نیز تا کنون ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که با اقدامات انجام شده پیش بینی می شود این پروژه تا سال آینده مورد بهره برداری قرار گیرد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان گفت: شبکه فاضلاب این شهر نیز تا کنون بیش از ۱۶ کیلومتر اجرا شده و ۷۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

جزء قاسمی افزود: تصفیه خانه فاضلاب شهر زرین آباد نیز ظرفیت دیگری است که می توان از پساب آن در کشاورزی و صنایع پائین دستی تصفیه خانه استفاده کرد.

وی ابراز کرد: طرح فاضلاب زرین آباد زود تر از برنامه زمان بندی شده اجرا می شود و تامین آب شرب و بهداشتی پایدار برای شهر های این شهرستان در دراز مدت مورد تاکید است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان یادآور شد: مردم استان زنجان طی سالجاری استقبال خوبی از اجرای شبکه فاضلاب شهری داشته اند و باید این مهم تقویت شود که در سالهای گذشته این چنین نبود.

جزء قاسمی تاکید کرد: تامین آب شرب بیش از ۷۰۰ هزار مشترک ۲۱ شهر استان زنجان بسیار هزینه بر و دشوار است که با این وجود تا کنون هیچ مشکلی چه به لحاظ کمی و چه به لحاظ کیفی وجود نداشته است.

 

منبع: مهر

 

 

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=68193

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.