• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
10

کتابخانه عمومی خرم دره کلنگ‌زنی شد

  • کد خبر : 74737
  • 08 شهریور 1397 - 16:25

کتابخانه عمومی خرم دره کلنگ‌زنی شد به گزارش خبرگزاری فارس در ظهر امروز: آئین کلنگ‌زنی و احداث کتابخانه عمومی شهرستان خرم‌دره  با حضور امیر علی نیک‌بخش مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان و جمعی از مسؤولین شهرستان انجام شد. مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان در این آئین با بیان اینکه شهرستان خرم‌دره قدمت ۸ هزار ساله در فرهنگ دارد؛ افزود: […]

کتابخانه عمومی خرم دره کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس در ظهر امروز: آئین کلنگ‌زنی و احداث کتابخانه عمومی شهرستان خرم‌دره  با حضور امیر علی نیک‌بخش مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان و جمعی از مسؤولین شهرستان انجام شد.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان در این آئین با بیان اینکه شهرستان خرم‌دره قدمت ۸ هزار ساله در فرهنگ دارد؛ افزود: سرانه مطالعه در این شهرستان بسیار مناسب است و باید بتوانیم این سطح را با افتتاح این کتابخانه و سایر کتابخانه‌ها ارتقا دهیم.
همچنین فرماندار شهرستان خرم‌دره در آئین کلنگ‌زنی کتابخانه عمومی شهید مدرس عنوان کرد: کتابخانه شهید مدرس از بهترین و قدیمی‌ترین کتابخانه‌های این شهرستان است.
حجت محمدی با بیان اینکه با وجود مردمان خوب این شهر؛ دیار خیرین نام گرفته است؛ اظهار کرد:امروز هم با حضور خیرین و بازسازی دوباره این کتابخانه که برای اهل علم حائز اهمیت است؛ احداث می‌شود.
وی در ادامه افزود: باید از شهردار و رئیس اداره ثبت اسناد که در احداث این کتابخانه همکاری لازم را کرده‌اند تقدیر شود.
فرماندار شهرستان‌خرم‌دره افزود: این کتابخانه با همکاری مسؤولان در شهر فرهنگی خرم‌دره در سه طبقه احداث و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت‌.
وی در پایان از خانواده‌های خیرین تشکر و قدردانی کرد.
انتهای پیام/۲۳۰۸

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=74737

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.