• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 9 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 17 April - 2024
17

لشکر میلیونی منتقمین در خیابان‌های تهران/ دختر شهید سلیمانی: آقاجان نکند شهادت پدرم ناراحتی به چهره شما بیاورد/ دعای ویژه‌ای که رهبر انقلاب در نماز بر پیکر حاج قاسم خواند +عکس و فیلم

  • کد خبر : 77328
  • 17 دی 1398 - 8:44
لشکر  میلیونی منتقمین در خیابان‌های تهران/ دختر شهید سلیمانی: آقاجان نکند  شهادت پدرم ناراحتی به چهره شما بیاورد/ دعای ویژه‌ای که رهبر انقلاب در  نماز بر پیکر حاج قاسم خواند +عکس و فیلم

مراسم تشییع پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و دیگر شهدای حمله تروریستی آمریکا در بغداد، با حضور گسترده مردم در دانشگاه تهران برگزار شد. به گزارش مشرق، در حالی که هنوز بیش از یک ساعت به آغاز مراسم تشییع پیکر مطهر سردار بزرگ ایران سپهبد شهید قاسم سلیمانی و همرزمانش باقی مانده، جمعیت […]

اقامه نماز رهبر انقلاب بر پیکر شهید سپهبد قاسم سلیمانی و شهدای همراه او

مراسم تشییع پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و دیگر شهدای حمله تروریستی آمریکا در بغداد، با حضور گسترده مردم در دانشگاه تهران برگزار شد.

به گزارش مشرق، در حالی که هنوز بیش از یک ساعت به آغاز مراسم تشییع پیکر مطهر سردار بزرگ ایران سپهبد شهید قاسم سلیمانی و همرزمانش باقی مانده، جمعیت انقلابی تشییع‌کنندگان به سوی دانشگاه تهران در حرکتند.

می‌توانید تمام اخبار مربوط به شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی را از اینجا بخوانید

بر اساس این گزارش جمعیت هم‌اکنون در جلوی درب دانشگاه تهران به صورت متراکم حضور دارند و ضمن سردادن شعارهای ضدآمریکایی و ضد اسرائیلی، منتظرند تا مراسم تشییع پیکرهای مطهر شهیدان مقاومت آغاز شود.

برخی از هموطنان به صورت خودجوش در میان مردم شیر گرم، چایی و نان و پنیر به عنوان صبحانه توزیع می‌کنند. هم‌چنین تعدادی دیگر به شرکت‌کنندگان در مراسم تشییع گل اهدا می‌کنند.

تراکم بالای جمعیت در خطوط متروی منتهی به مسیرهای راهپیمایی باعث شده تا مردم مجبور به پیاده شدن از مترو در ایستگاه‌های دورتر و طی مسیر به صورت پیاده شوند.

جمعیت گسترده مردمی با در دست داشتن تصاویر و پرچم‌هایی منقوش به عکس سپهبد شهید قاسم سلیمانی در خیابان‌های اطراف دانشگاه تهران و مسیرهای منتهی به محل مراسم تشییع چشم‌نوازی می‌کند.

* طنین «مرگ بر آمریکا» در پایتخت ایران/ فریاد «نه سازش، نه تسلیم نبرد با آمریکا» بلند شد

«مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» در پایتخت ایران اسلامی توسط شرکت کنندگان در مراسم تشییع شهید سپهبد قاسم سلیمانی طنین انداز شد.

تصاویر حضور شخصیت‌ها در مراسم تشییع شهدا در تهران را اینجا ببینید

مردم تهران همچنین در این مراسم شعار «نه سازش، نه تسلیم نبرد با آمریکا» سر دادند.

تهرانی ها با شعار «می‌کشم، می‌کشم آنکه برادرم کشت» به سمت محل اقامه نماز بر پیکران شهیدان حرکت می کنند.

از دیگر مسائل قابل توجه دست نوشته های زیادی با هشتگ #انتقام_سخت و با مضمون ضرورت اقدام متقابل در برابر اقدام تروریستی آمریکاست که مردم در دست دارند.

«فرزندان شهدا انتقامی سخت از آنان می‌گیرند»، «لشکر قاسمیون»، «ترامپ قمار باز من حریف تو هستم»، «بدرود فرمانده»، «سنگرت خالی نیست ابومهدی» از دیگر مضامین پلاکاردها و دست نوشته های مردم شرکت کننده در مراسم تشییع سپهبد قاسم سلیمانی است.

 می‌کُشم می‌کُشم، آنکه برادرم کُشت

 مراسم تشییع و اقامه نماز بر پیکر پاک سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان والامقامش، به امامت رهبر معظم انقلاب از ساعت ۸ صبح روز امروز در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.     

* سردار قاآنی: قول انتقام خون شهید سلیمانی را خدا داده است/منتقم اصلی خداوند است

سردار سرلشکر قاآنی همزمان با ورود پیکر مطهر سپهبد شهید قاسم سلیمانی و دیگر همرزمانش در فرودگاه قدر تهران اظهار داشت: قول ما پیمودن راه شهید سلیمانی را با همان استحکام و با توکل بر خدا ما به ازای شهادت ایشان در گام های متعدد ازاله امریکا از منطقه و استمرار حرکت رسیدن به حکومت جهانی امام زمان (عج) است. به پشتوانه مقام معظم رهبری این مهم حاصل خواهد شد.

او ادامه داد: قول انتقام خون شهید قاسم سلیمانی را خداوند داده است و منتقم اصلی خداوند است و حتماً اقداماتی انجام خواهد گرفت ولی انتقام این خون های گرانبهای استمرار می یابد تا منتقم اصلی یعنی امام زمان (عج) ظهور کند.

لال شود زبانی که حرف از مذاکره بزند

* سردار حاجی زاده: انتقام شهید سلیمانی حتی با کشتن ترامپ هم پایان نمی‌پذیرد

سردار امیرعلی حاجی زاده در مورد انتقام خون شهید قاسم سلیمانی و همرزمانش گفت: انتقام شهید سلیمانی با ۴ شلیک موشک و سقوط یک پایگاه حتی با کشتن ترامپ هم پایان نمی پذیرد، یعنی این ها ارزش خون این شهید را ندارد و تنها چیزی که می تواند خون بهای شهید سلیمانی باشد ازاله کامل امریکا از منطقه است. 

* اعدام نمادین ترامپ توسط مردم/ حمل جنازه رئیس جمهور جنایتکار آمریکا

جمعی از شرکت کنندگان در مراسم تشییع شهید سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همرزمانشان با اعدام نمادین ترامپ، وی را از چهارراه کالج تا دانشگاه تهران حمل کردند.

مردم برای اعلام انزجار خود از تروریست‌های آمریکایی و نشان دادن حق انتقام خود نسبت به این جنایت، جنازه نمادین ترامپ را به سمت دانشگاه تهران جمل کردند.

امضای طومار خونخواهی سردار سلیمانی در میدان انقلاب

* کفن پوشی مردم تهران

جمعی از تشییع‌کنندگان تهرانی در واکنش به اقدام تروریستی آمریکا در ترور سردار سلیمانی، به صورت کفن پوش وارد مراسم شدند.

مداحی صادق آهنگران در مراسم تشییع شهداء

* حضور گسترده، مسیر مردم را به خیابان های فرعی انقلاب تغییر داد

مراسم تشییع پیکر سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش در شرایطی در حال برگزاری است که به دلیل حجم گسترده جمعیت در خیابان انقلاب، حرکت مردم به دلیل تراکم بالای جمعیت تقریبا متوقف شده و مردم به سمت خیابان های فرعی تغییر مسیر می دهند.

حضور بی‌سابقه مردم برای بدرقه سردار دلها

* حضور امیر سیاری، وزیر اطلاعات و سورنا ستاری در مراسم تشییع شهید سلیمانی

امیر دریادار حبیب الله سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش، سید محمود علوی، وزیر اطلاعات و سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور در مراسم تشییع سردار شهید قاسم سلیمانی و همرزمانش حضور یافتند.

* هنیه: سردار قاسم سلیمانی شهید قدس است

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در مراسم تشییع پیکر مطهر سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی در تهران در سخنانی گفت: ما به ایران آمده‌ایم تا به مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای، دولت و مردم جمهوری اسلامی ایران شهادت فرمانده بزرگ حاج قاسم سلیمانی را تسلیت بگوییم.

هنیه گفت: در این اجتماع عظیم اعلام می‌کنم فرمانده شهید سلیمانی که همه زندگی خود را در حمایت از فلسطین به سر برد و او در راس فرماندهی نیروی قدس بود، اعلام می‌کنم که او این فرمانده بزرگ، شهید قدس است، شهید قدس است، شهید قدس است. اعلام می‌کنم مقاومتی که در لبنان و غزه آن پیروزی‌ها را به دست آورد در  نبرد با صهیونست‌ها هم پیروز خواهد شد به یاری خداوند متعال.

* دختر شهید سلیمانی: اسم حاج قاسم هم اینک هم آشیانه صهیونیست‌ها را می‌لرزاند

زینب سلیمانی دختر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه تهران اظهارداشت: پدرم خواب راحت را از چشم همه ستمگران، مستبدان و تکفیری ها ربوده بود.

وی ادامه داد: اسم حاج قاسم سلیمانی آشیانه صهیونیست‌ها، تکفیر و نظام سلطه را هم اینک هم می لرزاند.

تجلیل دختر سردار شهید سپهبد سلیمانی از همراه و هم رزم پدرش ( شهید پور جعفری)

دختر شهید سلیمانی تصریح کرد: امروز اندیشه و جهاد پدرم جبهه مقاومت را به مکتبی نهادینه شده و پیروز تبدیل کرده است. جهانیان پیام جهاد و اندیشه سلیمانی را فهمیده و ذلت نظام سلطه و صهیونیسم و تکفیر را دیده اند.

دختر شهید سردار حاج قاسم سلیمانی خطاب به رهبر انقلاب گفت: آقاجان نکند شهادت پدرم ناراحتی به چهره شما بیارد. پدرم بیش از ۴۰ سال در کشتی عاشورا با شوق شهادت در نبرد شجاعانه با دشمنان پیکار کرد. او پدری دلسوز برای فرزندانش و فرزندان همه شهدا بود. او سرباز فداکار ولایت بود.

سخنرانی دختر سردار حاج قاسم سلیمانی در مراسم تشییع تهران
ورود پیکر شهدای مقاومت به دانشگاه تهران

* حضور حسین طائب و محمود واعظی در مراسم تشییع

حسین طائب رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در مراسم تشییع شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش حضور یافتند.

محسن رضایی
عراقچی
حجت الاسلام حسین طائب
سرلشکر سلامی

* حضور روسای قوا در مراسم تشییع

حسن روحانی رئیس جمهور، آیت الله ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه و علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم تشییع پیکر شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش حضور یافتند.

اقامه نماز رهبر معظم انقلاب بر پیکر مطهر حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش

 اشک‌های رهبرانقلاب هنگام اقامه نماز بر پیکر حاج قاسم

اقامه نماز رهبر معظم انقلاب بر پیکر مطهر حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش
پیکر شهید ابومهدی المهندس در دانشگاه تهران

* تشییع پیکر شهدا از دانشگاه تهران به میدان آزادی آغاز شد

پس از اقامه نماز بر پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی توسط رهبر معظّم انقلاب، لحظاتی قبل تشییع پیکر مطهّر شهدا از دانشگاه تهران به سمت میدان آزادی آغاز شد.

* عباراتی که رهبر معظم انقلاب در نماز بر پیکر سردار سلیمانی و ابومهدی قرائت کردند

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این نماز، عباراتی را به کار بردند که به همین شهدا اختصاص داشت. عبارات خاص ولی امر مسلمین در اقامه نماز بر پیکر شهدای سرافراز اسلام به شرح زیر است:

اللهم ان هولاء المسجون قدامنا عبادک و ابن عبادک

(خدایا این افراد در کفن پیچیده شده مقابل ما، بندگان تو و فرزندان بندگانت هستند)

عزاداری مردم تهران در خیابان آزادی

وابن إمائک، نزلوا بک، وانت خیر منزولٍ به

(فرزند کنیز توست، نزد تو آمده‌اند و تو بهترین کسی هستی که نزدش می‌روند)

اللهم انهم محتاجون الی رحمتک وانت غنی عن تعذیب عبادک

(خدایا آنها محتاج رحمت تو هستند و تو از عذاب بندگانت بی‌نیازی)

عراقی مقیم ایران: والله بالله تالله انتقام می‌گیریم

اللهم ان کانوا محسنین فزد فی احسانهم وان کانوا مسیئین فتجاوز عنهم  

(خدایا اگر نیکوکار بودند، به احسان‌شان بیفزا واگر گناهکار بودند، از آنان درگذر)

اللهم انّا لا نعلمُ منهم الا خیرا (سه بار تکرار) وانت أعلم بهم منّا

(پروردگارا، ما جز نیکی از آنان سراغ نداریم و تو از ما به آنان داناتری)

اللهم صلی علی محمد و ال محمد

اللهم أدخلهم فی رحمتک و رضوانک 

(خدایا آنان را مشمول رحمت و رضوان خود بفرما)

اللهم انک تَوَفّیتَهم مُتلطِخین بدمائهم فی سبیل رضاک؛ مستشهدین بین ایدیهم، مخلصین فی ذلک لوجهک الکریم، اللهم فاعلِ درجاتهم

(خدایا تو وقتی جان آنان را گرفتی که آنان در راه رضای تو در خون خود غلتیده بوده و مخلصانه برای خاطر وجه کریمانه تو، به شهادت رسیده بودند. خدایا بر درجاتشان بیفزا)

واحشرهم مع محمد وآله الطاهرین

(آنان را با محمد وآل طاهر او محشور کن)

والحقنا بهم وارزقنا الشهاده فی سبیلک یا مولای

(و ما را به آنان محلق و شهادت در راه خودت را روزی‌مان کن سرورم)

الحمد لله الذی اکرم المستشهدین فی سبیله

شکر خدایی را که شهدای راه خود را گرامی داشت

الحمد لله الذی  رزقنا الشهاده فی سبیله 

شکر خدایی را که شهادت در راه خودش را روزی ما کرد

الحمد لله الذی  رزقنا الجهاد فی سبیل الاسلام  (الله اکبر)

شکر خدایی را که که جهاد در راه اسلام را روزی ما کرد.

سیل جمعیت عزادار در زیرگذر یادگار امام(ره)

پیکر شهدا با شعارهای حیدر حیدر مردم انقلابی در حال تشییع به سمت میدان آزادی است

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

نام ایمیل نظر شما *

captcha

* لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرات

  • انتشار یافته: ۳۴
  • در انتظار بررسی: ۰
  • غیر قابل انتشار: ۱۴

درور به روان سرباز و سردار کبیر ایران، حاج قاسم سلیمانی، که در طول چهل سال مجاهدت خود برای ایران و شیعیان محروم و تحقیر شده در عراق، لبنان، سوریه، یمن و افغانستان، عزت، امنیت و قدرت به ارمغان آورد. روحش شاد

  • ۱۰:۰۹ – ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ ۹۲ ۱۶۰ سَأَلَ سَائِلٌ بِعَذَابٍ وَاقِعٍ لِّلْکَافِرِ‌ینَ لَیْسَ لَهُ دَافِعٌ.” سوره معارج ” پرسنده‌اى از عذاب واقع‌شونده‌اى پرسید که اختصاص به کافران دارد [و] آن را بازدارنده‌‏اى نیست.
  • ۱۰:۴۹ – ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ ۱۰۴ ۱۰۸ با شهادت حاج قاسم ما تازه کمی از داغ دل اسرای کربلا را درک کردیم
  • مسعود ۱۱:۵۲ – ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ ۵۷ ۶۰ مجاهدتها و ازخودگذشتگیهای این سردار مخلص و بصیر و شجاع اسلام ,فقط اختصاص به شیعیان نداشت. اکثر مظلومان در کشورهای عراق و سوریه و لبنان و یمن و افغانستان ,اعم از سنی و شیعه و مسیحی و ایزدی و ….در طول سالیان گذشته تاکنون مدیون مجاهدتهای شبانه روزی و مدیریتها و فرماندهی کم نظیر این مالک اشتر سید علی بوده و هستند.
  • ۱۴:۳۵ – ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ ۲۸ ۲۰ کریمانه انتقام خون حاج قاسم اینه که از طرف اهل بیت باشه و کمش اینه که این تاریخ شهادت نقطه عطف تاریخ بشریت بشه. جریان مقاومت هم در همین راستا برود.
IR

۰۸:۴۳ – ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ ۱۴۵۱۲۹ این همه لشگر آمده / به عشق رهبر آمده

IR

۰۸:۵۷ – ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ ۸۶۸۲ طواف او دور وطن و طواف وطن به دور او بنده خدا

IR

۰۹:۳۱ – ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ ۹۱۵۶ با سلام هر کس فردا سر ترامپ برامان بیاره ۸۰ میلیون دلار پاداش از طرف جمهوری اسلامی دریافت کند (هر ایرانی یک دلار ) لطفا به تمام زبانها و به سراسر دنیا مخابره شود تا درس عبرتی شود برای عربستان واسراییل

IR

۰۹:۴۵ – ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ ۸۶۷۴ آفرین به دختر غیور شهید . کربلا در کربلا می ماند اگر زینب نبود ارمین

IR

۰۹:۴۷ – ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ ۹۲۹۲ بمیرم برای بغض و گریه رهبرم ای خدا خودت یه کاری کن به حق حسین که دل ما اروم بشه

IR

۱۰:۰۲ – ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ ۶۷۴۶ زبان فارسی در هند پاکستان و کشمیر باید دوباره احیا بشه مسلمانان و شیعیان این کشورها دلبستگی زیادی به ایران دارند و قریب ۴۰۰ میلیون نفر هستند. کشمیر معروفه به ایران کوچک . برادران افغان و تاجیک رو هم فراموش نکنید. پیشرفت داخلی مبارزه با فساد و رشد اقتصادی تودهنی بزرگی به امریکاست. حسین

DE

۱۰:۰۲ – ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ ۳۵۴۶ بنام خدا رفتى و رفتن تو آتش نهاد بر دل از کاروان چه ماند جز آتشى به منزل ۱۰:۲۲ – ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ ۳۳۴۳ اینها مردمان پارسی ایاران زمین هستند مردمان غیور .. مردمانی از نسل پاکان محمد

IR

۱۰:۴۲ – ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ ۴۴۴۴ سلام بر عزیز فاطمه یابن الحسن دیگر ثانیه شماری میکنیم برای آمدنت

NZ

۱۰:۵۱ – ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ ۳۱۲۱ الله اکبر, الله اکبر

DE

۱۰:۵۷ – ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ ۴۱۳۸ داغ سردار سنگینه، ولی تاریخ نشان داده که خون شهدا معجزه ها میکنه و ان شالله نابودی اسرائیل نزدیکه

IR

۱۱:۰۹ – ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ ۳۴۴۷ پمپئو و ترامپ میپفتن سردار سلیمانی در ایران محبوب نیست … ببینند.. کور شوند مهدی سلطانی

IR

۱۱:۲۱ – ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ ۴۳۱۱۰ بمیرم و اشک رهبرم را نبینم . . . . با فقر کنار اومدم با بیکار شدنم تو این شرایط فاجعه اقتصادی کنار اومدم با خیلی چیزها ولو گاها سخت و گاها طول کشید ولی کنار اومدم ولی با ناراحتی رهبرم کنار نمیام خط قرمز من = رهبرم

  • محسن ۱۶:۵۷ – ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ ۴ ۷ رهبری که دور از جانشان مجسمه نیستند. ایشان هم یک انسان هستند و عواطف و احساسات دارند و طبیعی است که در چنین مراسمی متأثر باشند. این دخلی به حرفهایی که شما می گویی ندارد.

ص.ا

IR

۱۱:۲۴ – ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ ۳۲۳۰ مردم شریف قم، از مشهد مقدس که دیروز میزبان حاج قاسم بودیم، خدمتتون عرض میکنم، با این جمعیتی که در مراسم حاج قاسم در تهران به خیابان ها آمده، شما امروز منتظر حاج قاسم نباشید. درود به غیرت مردم ایران

IR

۱۱:۴۰ – ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ ۴۰۸۸ بسم الله القاصم الجبارین باید به تعداد قطرات اشک رهبر عزیز که در این روزها بر گونه مبارکش جاری شده پایگاه نظامی آمریکا نابود گردد.

  • ۱۴:۰۰ – ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ ۲۵ ۲۷ منفی دهنگان قلابی هیچ کاری نمیتونید برای شیطانتون بکنید.بمیرید از دیدن اینهمه جمعیت.انتقام در راه هست

تا شهید نباشی شهید نمی شوی

IR

۱۱:۴۷ – ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ ۲۰۲۰ حاظر بودم بار ها و بارها خودم و خانوادم قطع قطعه میشدم ولی این بغض اشک رهبرم رو نمیدیدم .اقا لب تر کنی اماده جانفشانی هستیم که شمایی زمینه ساز منجی

  • ۱۶:۲۷ – ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ ۱۰ ۹ فدای رهبر ..
  • ۱۷:۵۶ – ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ ۴ ۳ فدای رهبر از تمام حرفه هایی در بر علیه رهبر زدم توبه میکنم

reza ۱۲:۱۴ – ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ ۳۳۶۶ US Get out of Our region But with your soldiers corpses

IR

۱۳:۲۵ – ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ ۲۵۳۲ آدم یاد تشییع امام میندازه اینهمه جمعیت. چقدر سردار سلیمانی ما عزیز مردم بود.ما فقط انتقام میخوایم :(((

  • خشایار ۱۷:۰۵ – ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ ۳ ۰ تشعیع آقای خمینی فقط تهران بود ، الان اقوامی به میدان آمدن که خیلی دور شده بودن ! مثلا ترکمن ها و عرب های ایرانیمون ،خوزستان لشکر لشکر عرب های عزیزمان آمده بودند ، اصلا یه اتفاق عجیبیه!خودمم حالم یه جوریه یه حس غریبی دارم،ای خداآآآآ

مرضیه سادات

US

۱۴:۳۸ – ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ ۳۴۱۶ سردار سلیمانی محبوب بود،زیرا تنها مسئول در نظام ما بود که وظیفه خودرا میشناخت و به آن عمل کرد،زیرا یک سپاهی پاسدار انقلاب اسلامی در مقام عمل بود ونه حرف و نه معکوس،زیرا تفکرش ملی بود ونه جناحی،……..افسوس و صد افسوس که رفت که رفففففت……

GB

۱۵:۰۸ – ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ ۲۵۱۰ سردار انگار تو با همه دنیا مذاکره کردی ! وقتی همه دنیا درباره ات حرف می زنند همه آنهایی که نمی شناختندت حالا تو را می شناسند. قاتلت هم گفته برنده مذاکره هستی! در دنیا گفته اند که بعد از تاریخ شهادتت برنده جنگ هم هستی!تا بودی داعش را نابود کردی و نبودت آمریکا را نابود کرد. وجودت اسلام را پیروز کرد و تکرار کردی کربلا را … . #تکرار کربلا #تکرار کربلا#تکرار کربلا#تکرار کربلا#تکرار کربلا#تکرار کربلا#تکرار کربلا#تکرار کربلا#تکرار کربلا#تکرار کربلا#تکرار کربلا#تکرار کربلا#تکرار کربلا#تکرار کربلا#تکرار کربلا#تکرار کربلا#تکرار کربلا#تکرار کربلا#تکرار کربلا#تکرار کربلا#تکرار کربلا

IR

۱۷:۰۵ – ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ ۱۰۱۴ وقتی داغ حاج قاسم رو دیدم تازه فهمیدم چرا داغ امام حسین ویارانش بعد ۱۴۰۰سال هنوز تازست واز یادها نمیره چون توی دنیا هیچکس هم اندازه اونا نبود تا باکشتنش انتقامشون گرفته بشه مهرداد حسینی

IR

۱۸:۱۰ – ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ ۹۴ «لا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم» یعنی چه؟! یعنی هیچ نیرو و توانى جز از سوى خداوند بلندمرتبه و بزرگ نیست‏. یعنی این که همه چیز دست خداست این جمعیت یعنی عزت بنده نزد خدا ….یعنی سردار شهید محبوب خدا بود و بی قراری مردم مهر تائید این رابطه عاشقانه خدا و مخلوق است

IR

۱۸:۲۱ – ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ ۱۵۰ ترامپ = ابو ایوانکا نیویورکی = ابو بکر البغدادی(و بدتر)

IR

۰۷:۵۰ – ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ ۰۰

  • سردار رفت. همچنانکه قبل از او خیل سرداران رفتند واکنون ما مانده ایم..

این مطالب را از دست ندهید….

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس

پربازدیدترین ها

آخرین اخبار

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=77328

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.