• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
31

۶۰ عنوان برنامه بمناسبت ایام الله دهه فجر در شهرستان خرمدره برگزار خواهد شد

  • کد خبر : 77434
  • 14 بهمن 1398 - 9:14
۶۰ عنوان برنامه بمناسبت ایام الله دهه فجر در شهرستان خرمدره برگزار خواهد شد

سرهنگ محمد امیرخانی در گفت و گو با نبض سحر با گرامیداشت دهه فجر گفت: چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران یک رویداد بزرگ است که  اهمیت بسیار زیادی دارد. در ایام دهه فجر باید تمام تلاش‌ها بر این باشد که با اجرای برنامه‌های کیفی دستاوردهای انقلاب به خوبی تبیین شود. وی با […]

سرهنگ محمد امیرخانی در گفت و گو با نبض سحر با گرامیداشت دهه فجر گفت: چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران یک رویداد بزرگ است که  اهمیت بسیار زیادی دارد. در ایام دهه فجر باید تمام تلاش‌ها بر این باشد که با اجرای برنامه‌های کیفی دستاوردهای انقلاب به خوبی تبیین شود.

وی با اشاره به دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی، برپایی نظام جمهوری اسلامی ایران بود که با وجود تمامی توطئه ها و دشمنی های مستکبرین عالم، پس از گذشت ۴۱سال، همچنان با قدرت و صلابت پابرجاست گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی در این دوران به برکت خون‌های پاک شهدا و زحمات کارگزاران نظام شکل گرفته و نباید به دشمن فرصت دهیم  تبلیغات سوء انجام دهد و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را زیر سئوال ببرد.

فرمانده سپاه ناحیه خرمدره با بیان اینکه اگر امریکا در همه‌ی عرصه‌ها از انقلاب اسلامی شکست خورده بخاطر همین مکتب و ایستادگی مردم عزیز ایران و جانفشانی رزمندگان اسلام بوده است، ادامه داد:  وقتی امریکایی‌ها مجبور می‌شوند سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را ناجوانمردانه به شهادت برسانند از اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و مردم بزرگ ایران است، که آن‌ها مجبور می‌شوند مثل منافقین کور دل دهه شصت دست به ترور بزنند و این چیزی نیست جزء ضعف و زبونی دولت آمریکا .

فرمانده سپاه خرمدره با اشاره به برنامه های دهه فجر بسیج شهرستان گفت: بیش از ۶۰ عنوان برنامه ویژه دهه مبارک فجر در شهرستان خرمدره توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج در شش محور پیش بینی و اجرا خواهد شد که مهمترین برنامه‌ها ، دیدار با خانواده معظم شهدا وایثارگران، نشست‌های بصیرتی، اردوهای زیارتی و سیاحتی، غبار روبی گلزار شهدا، میقات صالحین، نهضت روشنگری، اعزام گروه های جهادی، یادواره شهدا و مراسم چهلم شهدای مقاومت، جشنواره فرهنگی و ورزشی ، افتتاح پروژه های محرومیت زدائی بسیج سازندگی ،ایستگاه صلواتی،مراسم پاسداشتو تجلیل از خانواده های شهدا و رونمایی از آلبوم شهدای شهرستان و برگزاری نمایشگاه های عکس دهه فجر خواهد بود..


وی گفت: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون کشور عزیزمان ، علی رغم دشمنی های متعدد جبهه استکبار بویژه آمریکا، با پشتیبانی از ملت همیشه در صحنه خود،پیشرفت های بسیاری در عرصه های مختلف سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی را به چشم دیده است و ایران امروز به برکت خون شهدا و با پشتکار جوانان انقلابی به یکی از قدرت های منطقه و بلکه جهان مبدل گشته است.

سرهنگ امیرخانی در ادامه با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی و راهپیمایی ۲۲بهمن از عموم مردم خواست با حضور هرچه با شکوهتر در راهپیمایی ۲۲بهمن امسال پاسخ دندان شکنی به توطئه های دشمنان داده و نشان دهند که مردم همچون گذشته پای انقلاب اسلامی هستند.

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=77434

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.