• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
14

کسب مقام نخست جشنواره کارآفرینی کشور توسط دانشجوی زنجانی

  • کد خبر : 78347
  • 12 اسفند 1399 - 11:03

ایسنا/زنجان رئیس دانشگاه پیام‌نور استان زنجان گفت: دانشجوی دانشگاه پیام‌نور واحد صائین‌قلعه، مقام نخست جشنواره کارآفرینی دانشجویی کشور را کسب کرد. علی محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با برگزاری اولین جشنواره کارآفرینی و بازارچه دانشجویی دانشگاه‌های پیام‌نور سراسر کشور، اظهار کرد: در اولین جشنواره کارآفرینی و بازارچه دانشجویی دانشگاه‌های پیام‌نور کشور که به […]

کسب مقام نخست جشنواره کارآفرینی کشور توسط دانشجوی زنجانی

ایسنا/زنجان رئیس دانشگاه پیام‌نور استان زنجان گفت: دانشجوی دانشگاه پیام‌نور واحد صائین‌قلعه، مقام نخست جشنواره کارآفرینی دانشجویی کشور را کسب کرد.

علی محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با برگزاری اولین جشنواره کارآفرینی و بازارچه دانشجویی دانشگاه‌های پیام‌نور سراسر کشور، اظهار کرد: در اولین جشنواره کارآفرینی و بازارچه دانشجویی دانشگاه‌های پیام‌نور کشور که به میزبانی دانشگاه پیام‌نور استان آذربایجان غربی برگزار شد، دانشجوی دانشگاه پیام‌نور استان زنجان مقام نخست این جشنواره را از آن خود کرد.

وی افزود: در جشنواره کارآفرینی و بازارچه دانشجویی دانشگاه‌های پیام‌نور سراسر کشور، علی مقدم (دانشجوی رشته مدیریت بازرگانی واحد صایین قلعه دانشگاه پیام‌نور) با تولید اثر بازی موبایلی با نام جویندگان مخصوص پلتفرم اندروید عرضه شده برای مخاطبان بالای ۷ سال توانست در بخش کسب و کارهای دانشجویی مقام نخست این جشنواره را به خود اختصاص دهد.

این مسئول خاطرنشان کرد: گفتنی است این جشنواره در چهار بخش ایده‌ها و طرح‌ها بخش آثار و دستاوردها بخش کانون‌های کارآفرینی و بخش کسب و کارهای دانشجویی به میزبانی استان آذربایجان غربی برگزار و با معرفی برگزیدگان در هفته دوم اسفندماه به کار خود پایان داد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=78347

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.