• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
16

پرداخت ۴۰ میلیارد ریال برای تکمیل واحدهای مسکونی زنجان

  • کد خبر : 78373
  • 19 اسفند 1399 - 7:46

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: ۴۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض از محل حساب ۱۰۰ امام (ره) برای تکمیل واحدهای مسکونی پرداخت شده است. رضا خواجه‌ای صبح امروز (۱۹ اسفندماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از محل حساب ۱۰۰ امام (ره) برای کمک به تکمیل واحدهای مسکونی اقشار محروم روستایی در استان که […]

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: ۴۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض از محل حساب ۱۰۰ امام (ره) برای تکمیل واحدهای مسکونی پرداخت شده است.

رضا خواجه‌ای صبح امروز (۱۹ اسفندماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از محل حساب ۱۰۰ امام (ره) برای کمک به تکمیل واحدهای مسکونی اقشار محروم روستایی در استان که با استفاده از تسهیلات طرح ویژه بهسازی و بازسازی مسکن روستایی اقدام به ساخت ساختمان خود کرده بودند اما متاسفانه به دلیل مشکلات مالی قادر به تکمیل واحد خود نبوده‌اند، تعداد ۸۶۸ فقره تسهیلات بلاعوض پرداخت شد.

این مسئول با بیان اینکه برای هر واحد از ۸۰ میلیون ریال تا سقف ۱۵۰ میلیون ریال کمک بلاعوض به واحدهای نیمه‌تمام روستایی که قادر به تکمیل واحد نبوده‌اند، پرداخت شد، ادامه داد: امسال برای تکمیل واحدهای نیمه‌تمام، مبلغ ۴۰ میلیارد و ۹۴۶ میلیون ریال از محل حساب ۱۰۰ امام (ره) پرداخت شده است.

وی افزود: در راستای اجرای طرح تکمیل واحدهای نیمه‌تمام بهسازی و بازسازی مسکن روستایی، واحدهای مسکونی اقشار کم‌درآمد روستایی توسط کارشناسان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شناسایی شده و مالکان با دریافت کمک بلاعوض و آورده شخصی نسبت به تکمیل واحدهای مسکونی اقدام می‌کنند.

خواجه‌ای تصریح کرد: کمک به تامین مسکن محرومان در قالب ساخت، خرید و اجاره به تعداد ۲۰۰ مورد با اعتبار ۵ میلیارد ریال، اجرای طرح ویژه ساخت مسکن محرومان روستایی به تعداد ۶ واحد مسکونی با اعتبار بیش از ۳ میلیارد ریال، کمک به تامین زمین برای ساخت سه واحد مسکونی برای خانوارهای دارای حداقل دو عضو معلول با اعتبار ۶ میلیارد ریال، کمک‌های نقدی به مسکن محرومان به تعداد ۲۰ واحد با اعتبار ۲ میلیارد ریال و معرفی ۲۵۰ نفر برای ثبت در مسکن ملی به اداره راه و شهرسازی از اقدامات دیگر این حوزه است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان تأمین مسکن محرومان اعم از روستایی و شهری و ایجاد واحدهای مسکونی ارزان قیمت و فراهم آوردن موجبات اجرای آن با مشارکت، همکاری و خودیاری مردم و دستگاه‌های مختلف که در راستای فرمان حضرت امام (ره) هستند را از اهداف مهم این نهاد دانست و یادآور شد: حل مشکل مسکن اقشار آسیب‌پذیر در کشور به عنوان یکی از دغدغه‌های بسیار مهم بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی مورد توجه جدی نظام اسلامی بوده، به طوری که این نهاد با هدف رفع محرومیت از جامعه تشکیل ‌شده و در راستای این هدف باید میزان خدمات‌رسانی به قشر محروم و بی‌بضاعت جامعه را افزایش داده و برای رفع نیازهای این قشر تلاش و جدیت بیشتری کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: یکی از نمونه‌های بارز تأسیس نهادهای موفق انقلابی در کشور و تأثیر آن در توسعه و پیشرفت کشور، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است که این نهاد انقلابی با روحیه جهادی و با بهره‌گیری از حداقل امکانات خدمات بسیار خوبی را در حوزه‌های مختلف عمرانی به کشور ارائه کرده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=78373

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.