• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 22 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
7

تلاش برای تجزیه عراق یک توطئه آمریکایی، صهیونیستی است

  • کد خبر : 17244
  • 14 تیر 1393 - 0:20
تلاش برای تجزیه عراق یک توطئه آمریکایی، صهیونیستی است

امام جمعه خرم‌دره گفت: تلاش برای تجزیه کشور عراق یک توطئه آمریکایی، صهیونیستی است.حجت‌الاسلام علی حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه امروز خرم‌دره از مردم مومن و ولایت‌مدار خرم‌دره خواست از فیوضات ماه مبارک رمضان برای نزدیک شدن به خداوند استفاده کنند. وی با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان اهمیت فراوانی دارد، افزود: […]

امام جمعه خرم‌دره گفت: تلاش برای تجزیه کشور عراق یک توطئه آمریکایی، صهیونیستی است.حجت‌الاسلام علی حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه امروز خرم‌دره از مردم مومن و ولایت‌مدار خرم‌دره خواست از فیوضات ماه مبارک رمضان برای نزدیک شدن به خداوند استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان اهمیت فراوانی دارد، افزود: ماه رمضان ماه قرب الهی و بهره‌مندی از الطاف الهی است.

خطیب جمعه خرم‌دره در ادامه با اشاره به فواید روز گرفتن بیان کرد: تقویت اراده و ایمان، خودسازی، استکبار ستیزی و مبارزه با شیطان و ایجاد مساوات بین فقیر و غنی و … از ثمرات روزه گرفتن است.

این مسئول با بیان روایتی از حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: روزه‌دار آن است که همه اعضا و جوارح او روزه باشد و خود را از گناه حفظ کند.

حجت‌الاسلام حسینی  با اشاره به فرا رسیدن سالروز وفات حضرت خدیجه (س) ادامه داد: حضرت خدیجه همه دارایی خود را برای گسترش دین اسلام به کار گرفت.

وی در ادامه با اشاره به سالروز مسدود شدن دارایی‌های کشورمان توسط آمریکا مطرح کرد: این اقدام در راستای فشار آوردن به انقلاب نوپای کشورمان صورت گرفت.

حجت‌الاسلام حسینی با اظهار نگرانی از حوادث و اتفاقات کشور همسایه عراق گفت: اقدامات صورت گرفته در عراق در راستای تجزیه این کشور انجام می‌گیرد.

وی تجزیه عراق را یک توطئه امریکایی و صهیونیستی اعلام کرد و گفت: ملت عراق باید با اتحاد و همدلی اجازه ندهند این توطئه دشمنان محقق شود.

خطیب جمعه خرم‌دره با اشاره به جایگاه آیت‌الله سیستانی در وحدت مردم عراق ادامه داد: وحدت شیعه و سنی اجازه نخواهد داد تا دشمنان به خواسته شوم خود برسند.

این مسئول در پایان از خیران شهرستان خرم‌دره در کمک برای احداث درمانگاه حنیفه‌لو تقدیر کرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=17244

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.