• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 22 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
10

هیئات مذهبی نقش موثری در بصیرت افزائی در جامعه دارند

  • کد خبر : 43951
  • 17 دی 1394 - 11:02
هیئات مذهبی نقش موثری در بصیرت افزائی در جامعه دارند

امام جمعه خرمدره گفت: هیئات مذهبی نقش موثری در بصیرت افزائی و افزایش آگاهی مردم  در جامعه دارند. به گزارش نبض سحر، حجت الاسلام سید علی حسینی در شامگاه دیشب در همایش بصیرت افزائی هیئات مذهبی شهرستان خرمدره  اظهار داشت: پیامبر خدا (ص) می فرمایند: «کور آن نیست که چشمش نابینا باشد بلکه کور [واقعى] […]

امام جمعه خرمدره گفت: هیئات مذهبی نقش موثری در بصیرت افزائی و افزایش آگاهی مردم  در جامعه دارند.

به گزارش نبض سحر، حجت الاسلام سید علی حسینی در شامگاه دیشب در همایش بصیرت افزائی هیئات مذهبی شهرستان خرمدره  اظهار داشت: پیامبر خدا (ص) می فرمایند: «کور آن نیست که چشمش نابینا باشد بلکه کور [واقعى] آن کسى است که دیده بصیرتش کور باشد.» و این نشان از اهمیت بصیرت دارد.

وی ضمن تاثیرگذاری هیئات مذهبی در افزایش بصیرت جامعه افزود: از آثار بصیرت توحید است که باعث ره یافتن به توحید و قدرت خداوند می شود

امام جمعه خرمدره گفت:  از تدبر در آیات قرآن و سخنان بزرگان دین به این نتیجه می رسیم که بصیرت تنها این نیست که ببینیم و بشنویم، بلکه باید از عبرت ها پند گرفت،  انسان با شناخت و بصیرت به هدف آفرینش و محیط پیرامونش بنگرد و بیندیشد، در زندگی موفق خواهد بود و دیگران را نیز می تواند هدایت کند.

سرهنگ صادقی

در این جلسه همچنین فرمانده سپاه ناحیه خرمدره در خصوص آسیب شبکه های اجتماعی در خانواده ها گفت: دشمن برای متلاشی کردن خانواده های ایرانی برنامه ریزی های فراوانی انجام داده است و امروز تهاجم فرهنگی دشمن از راه‌های مختلف بویژه رسانه‌ها و شبکه های اجتماعی سبب شده تا آسیب‌های اجتماعی افزایش داشته باشد.

سرهنگ علی صادفی گفت: دشمن دین و اعتقادات ملت ایران را نشانه گرفته است؛ چرا که در پی تضعیف اعتقاد و مذهب بسیاری از آسیب‌ها و ناهنجاری‌های جامعه رشد خواهد کرد.
وی به لزوم نظارت بیشتر خانواده ها بر فرزندانو استفاده از شبکه های اجتماعی تاکید کرد و گفت: دشمن از طریق شبکه های اجتماعی قصد تخریب افکار جوانان را دارد و خانواده ها باید در مقابل توطئه های دشمنان آگاهی بیشتری داشته باشند.

این برنامه توسط شورای هیئات مذهبی شهرستان خرمدره و اداره تبلیغات اسلامی  در سالن ابفای خرمدره با حضور مسئولین هیئات مذهبی برگزار شد.

انتهای پیام /
لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=43951

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.