• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 22 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
1

خانواده ها باید ازدواج آسان را مورد توجه قرار دهند/همه باید در ترویج نماز همت کنند

  • کد خبر : 55972
  • 19 آذر 1395 - 15:08
خانواده ها باید ازدواج آسان را مورد توجه قرار دهند/همه باید در ترویج نماز  همت کنند

امام جمعه خرمدره گفت: خانواده ها باید ازدواج آسان را مورد توجه قرار دهند تا جوانان بتوانند به موقع ازدواج کنند و زمینه استحکام خانواده فراهم شود.

به  گزارش نبض سحر، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ضمن سفارش به تقوای الهی اظهار داشت:   آغاز ولایت  حضرت حجت بن الحسن عسگری امام زمان را تبریک و  از حضور ایرانیان در زمینه سازی ظهور حضرت امام زمان(عج) مطالبی را عنوان کرد.

حجت الاسلام حسینی  با اشاره به بر گزاری اجلاسیه نماز در کشور گفت : همه مردم در هر موقعیت شغلی باید در ترویج نماز به ویژه نماز جماعت همت کنند و با گشترش این فریضه واجب دینی سعادت دنیا و آخرت را برای خود فراهم کنند.

وی به روز جهانی حقوق بشر اشاره کرد و گفت: آن گونه که به نظر می رسد این سازمان از طرفدار حق ظالم است و  از مسیر خود که دفاع از حقوق مظلوم است منحرف شده است و ودر این شرایط مظلومین باید خود از حقوق خودشان دفاع کنند.

خطیب جمعه خرمدره به به سالروز شهادت شهید دستغب اشاره کرد و از مردم خواست آثار وی را که به بسیاری از سوالات پاسخ میدهد مطالعه کنند.

وی به آغاز هفته وحدت اشاره کرد و گفت : حفظ اتحاد بین مسلمین از اوجب واجبات است و همه باید در هر مذهب و گرایش سیاسی که داریم باهم متحد باشیم  تا دشمن نتواند بر ما رخنه کند.

حسینی در پایان سالروز ولادت پیامبر اکرم را تبریک عرض نمود و گفت: خانواده ها باید ازدواج آسان را مورد توجه قرار دهند تا جوانان بتوانند به موقع ازدواج کنند و زمینه استحکام خانواده فراهم شود.

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=55972

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.