• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 22 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
6

امام جمعه خرم‌دره: اختلاف و تفرقه مهمترین دلیل ضعف مسلمانان است

  • کد خبر : 69120
  • 10 آذر 1396 - 19:36
امام جمعه خرم‌دره: اختلاف و تفرقه مهمترین دلیل ضعف مسلمانان است

امام جمعه خرم‌دره اختلاف و تفرقه را مهمترین دلیل ضعف مسلمانان دانست و گفت: وحدت و همدلی در بین مردم، رمز موفقیت‌ها و پیروزی‌های داخلی بوده است. به گزارش نبض سحر، حجت‌الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه این این هفته شهر خرم‌دره با تبریک هفته وحدت ابراز امیدواری کرد، مسلمانان در راستای […]

امام جمعه خرم‌دره اختلاف و تفرقه را مهمترین دلیل ضعف مسلمانان دانست و گفت: وحدت و همدلی در بین مردم، رمز موفقیت‌ها و پیروزی‌های داخلی بوده است.

به گزارش نبض سحر، حجت‌الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه این این هفته شهر خرم‌دره با تبریک هفته وحدت ابراز امیدواری کرد، مسلمانان در راستای اهداف نامگذاری این هفته تلاش کنند.

وی هفته وحدت را یادآور اخلاق و مهرورزی که بنای بعثت پیامبر است، دانست و تصریح کرد: باید متوجه بود که هدف از بعثت تکمیل مکارم اخلاق و تبیین حکمت و انگیزه است.

امام جمعه خرم‌دره رعایت حقوق افراد و رعایت جنبه‌های اخلاقی و رفتاری را از رفتارهای مورد تاکید پیامبر(ص) عنوان کرد و گفت: هدف پیامبر گسترش این ارزش‌ها بوده است.

حسینی با اشاره به مشکلات و مسائلی که در سال‌های اخیر در میان مسلمانان ایجاد شده، ادامه داد: ریشه تمام این اختلاف‌ها سلفی گری و تشویق آنها توسط مستکبران جهان است.

وی اختلاف و تفرقه را مهمترین دلیل ضعف مسلمانان دانست و تاکید کرد: وحدت و همدلی در بین مردم عامل، موفقیت‌ها و پیروزی‌های داخلی بوده است که باید حفظ شود.

امام جمعه خرم‌دره با تاکید بر اینکه همبستگی مسلمانان به دشمنان اجازه نفوذ و اعمال قدرت را نخواهد داد، افزود: رنج حال حاضر مردم در کشورهایی مانند یمن، بحرین، نیجریه، میانمار، نتیجه عدم اتحاد و همدلی در بین مسلمانان جهان است.

حسینی به مناسبت‌های پیش رو از جمله ۱۶ آذر و روز دانشجو، اشاره و تاکید کرد: دانشجویان به عنوان پیشگامان جنگ فرهنگی باید با حفظ آرمان‌ها به اعتلا و ارتقای کشور کمک کنند.

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=69120

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.