• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 22 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
7

برخورد با برداشت‌های غیراصولی از چاه‌های آب باید جدی گرفته شود

  • کد خبر : 73832
  • 01 تیر 1397 - 17:22
برخورد با برداشت‌های غیراصولی از چاه‌های آب باید جدی گرفته شود

امام جمعه خرم‌دره لزوم صرفه‌جویی در مصرف آب را یادآور شد و گفت: برخورد جدی با برداشت‌های غیرمجاز و غیر اصولی از چاه‌های آب از راه‌کارهای کمک به بهبود وضعیت آب در کشور است.

حجت‌الاسلام علی حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر خرم‌دره با سفارش خود و دیگران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: رعایت تقوا از راه‌کارهای کسب توشه آخرت است.

خطیب جمعه شهر خرم‌دره با گرامیداشت سالروز تاسیس اداره تبلیغات اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) به مسئله تربیت دینی و اسلامی اشاره  و اظهار کرد: هدف همه پیامبران الهی رسیدن به قرب الهی و کسب فضایل اخلاقی است.

وی داشتن جهان‌بینی الهی را موجب کسب سعادت دنیوی و اخروی دانست و تصریح کرد: تربیت معنوی به شکل‌گیری شخصیت و ملکات درونی کمک کرده و آن را نورانی می‌کند.

حسینی افزود: حکمت، شجاعت، عفت و عدالت از عوامل مؤثر در کسب فضیلت و تقویت قوه عاقله در انسان به شمار می‌رود.

امام جمعه خرم‌دره به هشتم شوال روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی به  فرمان امام خمینی(ره) اشاره کرد و افزود: روحانیون به عنوان مبلغان دینی باید به ابزارهای نوین مجهز شده و در راستای توسعه و گسترش دین تلاش کنند.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت هفته قضائیه و یاد خاطره شهادت مظلومانه آیت‌الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام خمینی(ره) تصریح کرد: هدف از ترور شخصیت‌هایی مانند شهید بهشتی به شکست کشاندن انقلاب بود که ناکام ماند.

حسینی به روز اصناف اشاره کرد و افزود: نیروهای اصناف به عنوان امین مردم، باید با دقت بیشتری به وظایف خود عمل کنند تا مانع سوء استفاده سودجویان شوند.

امام جمعه خرم‌دره لزوم صرفه‌جویی در مصرف آب را یادآور شد و خاطرنشان کرد: برخورد جدی با برداشت‌های غیرمجاز و غیر اصولی از چاه‌های آب از راه‌کارهای کمک به بهبود وضعیت آب در کشور است.

وی به درخواست مطرح شده برای مذاکره با امریکا توسط عده‌ای اشاره و تاکید کرد: یادمان باشد، حل مشکلات موجود در کشور در گرو توجه به ملت و منابع خدادادی کشور است و ربطی به مذاکره با امریکا ندارد.

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=73832

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.