• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
15

زنبورستان‌های شهرستان زنجان آمار‌گیری می‌شود

  • کد خبر : 1002
  • 30 مرداد 1392 - 9:39
زنبورستان‌های شهرستان زنجان آمار‌گیری می‌شود

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان زنجان گفت: زنبورستان‌های شهرستان زنجان آمار‌گیری می‌شود. احمد موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: این آمارگیری به مدت شش روز انجام خواهد شد. وی به ظرفیت‌های زنبورداری شهرستان زنجان اشاره کرد و افزود: شهرستان زنجان در بخش زنبورداری و فعالیت‌های تولیدی این بخش وضعیت بسیار مناسبی […]

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان زنجان گفت: زنبورستان‌های شهرستان زنجان آمار‌گیری می‌شود.

احمد موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: این آمارگیری به مدت شش روز انجام خواهد شد.

وی به ظرفیت‌های زنبورداری شهرستان زنجان اشاره کرد و افزود: شهرستان زنجان در بخش زنبورداری و فعالیت‌های تولیدی این بخش وضعیت بسیار مناسبی دارد.

موسوی به زمان آغاز آمارگیری از زنبورستان‌های شهرستان زنجان اشاره کرد و یادآور شد: آمار‌گیری از زنبورستان‌های شهرستان زنجان به مدت شش روز و از ششم مهر ماه سال جاری آغاز خواهد شد.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان زنجان با بیان اینکه این آمارگیری تا ۱۱ مهر ماه ادامه خواهد داشت، گفت: این طرح آمارگیری به مدت شش روز صورت می‌گیرد.

وی طرح آمارگیری زنبورستان‌های زنجان را یادآور شد و تاکید کرد: این طرح آمارگیری به طور هم‌زمان در سراسر کشور انجام خواهد شد.

موسوی با تاکید بر اهمیت این طرح در شهرستان زنجان، خاطر نشان کرد: آمارگیری از زنبورستان‌های زنجان برای برنامه‌های توسعه‌ای بسیار مفید است.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان زنجان با بیان اینکه همکاری زنبور داران شهرستان زنجان در تدوین اطلاعات و آمار بسیار ضروری است، افزود: از همه زنبورداران درخواست همکاری داریم.

وی خواستار توجه زنبورداران به درخواست‌های کارشناسان جهاد کشاورزی شد و تاکید کرد: از همه زنبور‌داران شهرستان زنجان درخواست می‌شود آدرس دقیق و کروکی زنبورستان خود را تهیه کنند.

موسوی با بیان اینکه زنبورداران باید تا ۲۸ شهریور نسبت به آماده‌سازی آدرس دقیق و کروکی زنبورستان خود اقدام کنند، افزود: بعد از آماده کردن آدرس دقیق و کروکی زنبورستان خود آن را به اداره امور تولیدات دامی جهاد کشاورزی شهرستان زنجان واقع در میدان هنرستان یا تعاونی زنبورداران واقع در خیابان ضیایی ارائه کنند.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان زنجان به زمان آمارگیری از کلنی‌های زنبور عسل اشاره کرد و اظهار داشت: در طول مدت آمار‌گیری نقل و انتقال کلنی‌های زنبور عسل ممنوع است.

موسوی ظرفیت‌های زنبورداری شهرستان زنجان را بالا عنوان کرد و گفت: این آمارگیری در توسعه این بخش کمک بسیاری خواهد کرد.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان زنجان با بیان اینکه ظرفیت تولید عسل در زنجان بالاست، افزود: باید از این ظرفیت‌ها استفاده حداکثری صورت گیرد.

وی زنجان را یکی از قطب‌های تولید عسل استان دانست و تاکید کرد: افزایش ظرفیت‌های فعلی از اهداف مهم کوتاه و بلند مدت برنامه‌ها است.

موسوی به دیگر ظرفیت‌های کشاورزی زنجان اشاره کرد و گفت: شهرستان زنجان در بخش‌های مختلف تولیدی حائز رتبه‌های برتر استانی است.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان زنجان، زنجان را دارای جایگاه مناسب در بخش‌های مختلف ارزیابی کرد و گفت: برای توسعه کمی و کیفی تولیدات کشاورزی تلاش می‌شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=1002

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.