• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
13

مسئولان در احداث حوزه علیمه خرم‌دره کوتاهی نکنند

  • کد خبر : 1028
  • 30 مرداد 1392 - 13:13
مسئولان در احداث حوزه علیمه خرم‌دره کوتاهی نکنند

امام جمعه خرم‌دره گفت: مسئولان باید در احداث حوزه علیمه خرم‌دره کوتاهی نکرده و تمام تلاش خود را به کار بگیرند. به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، حجت‌الاسلام محمود نورپور صبح امروز در جمع مسئولان فرهنگی این شهرستان با اشاره به حضور مردم در صحنه‌های مختلف نظام اظهار داشت: مردم با حضور پرشور و با نشان […]

امام جمعه خرم‌دره گفت: مسئولان باید در احداث حوزه علیمه خرم‌دره کوتاهی نکرده و تمام تلاش خود را به کار بگیرند.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، حجت‌الاسلام محمود نورپور صبح امروز در جمع مسئولان فرهنگی این شهرستان با اشاره به حضور مردم در صحنه‌های مختلف نظام اظهار داشت: مردم با حضور پرشور و با نشان دادن همبستگی ملی خود در مسیر اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری گام برداشته و برای توسعه روزافزون نظام جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند.

نورپور در ادامه با اشاره به آغاز به کار حوزه علمیه خرم‌دره تصریح کرد: استقرار حوزه علمیه موجب تغییر و تحول اساسی به ویژه در بخش فرهنگی شهرستان است.

وی افزود: استقرار حوزه علمیه در خرم‌دره برای شهرستان و استان تاثیرگذار است.

امام جمعه خرم‌دره با تاکید بر لزوم همکاری مسئولان در احداث حوزه علمیه این شهر گفت: علاوه بر احداث، اداره کردن حوزه نیز مشکلاتی دارد که از مسئولان خواهانیم در این امر یاری‌گر ما باشند.

وی از خیرین‌، معتمدین و آحاد اقشار مردم و دستگاه‌های اجرایی خواست تا در این کار فرهنگی همکاری لازم را داشته باشند.

نورپور آغاز به کار حوزه علمیه را به معنای استقرار یک قرارگاه و خیمه برای نشر علوم و معارف اهل‌بیت در شهرستان خرم‌دره عنوان و تصریح کرد: این محل مکانی برای تربیت طلاب دینی و سربازان امام زمان (عج) است.

وی با اشاره به مسئله تشکیل ستاد قرآن اظهار داشت: در جلسه‌های مختلف موضوع تشکیل ستاد قرآن را مطرح کردم ولی متاسفانه مورد توجه قرار نگرفت.

وی افزود: امیدواریم که معرفی قرآن به نسل کنونی با تشکیل جلسه به منظور قرائت، تلاوت و انجام تفاسیر در سطح مساجد، مدارس و همچنین برگزاری همایش و فراخوان مقاله با موضوع‌های قرآنی مورد توجه قرار بگیرد.

امام جمعه خرم‌دره تصریح کرد: مسئولان، نهادها و دستگاه‌های فرهنگی باید به این مقوله مهم و فاخر اهمیت زیادی قائل شده و آن را عملیاتی کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=1028

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.