• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
12

هزار و ۹۱۸ نفر در استان زنجان هنرمند صنایع دستی هستند

  • کد خبر : 1517
  • 05 شهریور 1392 - 21:38
هزار و ۹۱۸ نفر در استان زنجان هنرمند صنایع دستی هستند

معاون صنایع‌ دستی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان گفت: هزار و ۹۱۸ نفر در این استان در ۱۲ رشته صنایع دستی آموزش های لازم را فرا گرفتند. به گزارش خبرگزاری مهر، لطیف کریمی افزود: تاکنون ۸۰۰ هنرجو در شهرهای ابهر و خرمدره، ۳۰۰ نفر در طارم دوره های آموزشی مختلف صنایع دستی […]

معاون صنایع‌ دستی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان گفت: هزار و ۹۱۸ نفر در این استان در ۱۲ رشته صنایع دستی آموزش های لازم را فرا گرفتند.

به گزارش خبرگزاری مهر، لطیف کریمی افزود: تاکنون ۸۰۰ هنرجو در شهرهای ابهر و خرمدره، ۳۰۰ نفر در طارم دوره های آموزشی مختلف صنایع دستی را گذرانده اند.

وی یادآورشد: ۴۴۰ نفر هنرجو نیز در دوره های آموزشی صنایع دستی درزنجان شرکت کردند و مابقی نیز دیگر شهرستانهای استان را شامل می شود.

کریمی افزود: توجه به مقوله آموزش و کیفی سازی آن از رویکردهای معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان است.

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان گفت: بسته بندی محصولات صنایع دستی زنجان به ویژه چاقو و ملیله دردست انجام است.

وی اظهار کرد: بسته بندی مناسب محصولات صنایع دستی این استان نقش بسزایی در فروش و معرفی بیشتر آن در بین مردم دارد.

کرمی افزود: اتحادیه های مس و چاقو فروشان تحت نظر مجمع صنفی دراین استان فعال است که بر اساس تصمیم گیری های اتخاذ شده این دو اتحادیه ادغام می شوند.

تعویض ۳۷۰۰ کنتور آب در روستاهای زنجان

رئیس اداره خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفار زنجان گفت: در سالجاری ۳ هزار و ۷۶۹ دستگاه کنتور معیوب در روستاهای استان تعویض شده است .

علی سهرابی فزود: کنتورهای معیوب مشترکین در استان زنجان با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تعویض شده و  این هزینه‌ها از اعتبارات داخلی شرکت تامین شده است.

وی  با بیان اینکه در حال حاضر همه تلاش همکاران شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خدمت مطلوب به متقاضیان است اظهار داشت:  ایجاد بسترهای لازم برای توزیع آب شرب سالم و بهداشتی از جمله اهداف این شرکت به شمار می‌رود.

رئیس اداره خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب روستایی زنجان گفت:  در حال حاضر حدود ۵ هزار دستگاه از کنتور مشترکین شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان خراب است و  عمر مفید ۱۵ هزار دستگاه کنتور نیز به پایان رسیده است.

سهرابی با بیان اینکه کنتورهای خراب و کنتورهایی که عمر مفید آنها تمام شده است به منظور شناسایی دقیق میزان فروش آب نیاز به تعویض دارند، ادامه داد: برای اجرای این کار به اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیارد ریال نیاز داریم.

وی  ضمن درخواست از مسئولان استان برای حمایت از این شرکت در راستای خدمات‌رسانی به مردم تاکید کرد: امیدواریم اعتباراتی در این زمینه برای شرکت تخصیص یابد.

رئیس اداره خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفار زنجان با اشاره به اینکه ۷۷۲ دستگاه کنتور در شهرستان‌ زنجان، ۲۵۷ دستگاه کنتور در ابهر و ۸۲۳ دستگاه در خدابنده تعویض شده است گفت: ۱۷۰ دستگاه در خرم‌دره، ۴۸۱ دستگاه در ماهنشان، ۵۶۱ دستگاه در طارم و ۷۰۵ دستگاه کنتور در ایجرود تعویض شده است.

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=1517

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.