• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
9

منچستر بازی بزرگ را به لیورپول باخت

  • کد خبر : 2179
  • 12 شهریور 1392 - 8:32
منچستر بازی بزرگ را به لیورپول باخت

لیورپول در حساس‌ترین بازی هفته سوم لیگ برتر منچستریونایتد را با یک گل شکست داد. به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا،  در دومین روز از هفته سوم لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۷ امروز (یکشنبه) ۲ دیدار برگزار شد که در مهم‌ترین بازی، لیورپول در خانه‌اش، ورزشگاه آنفیلد پذیرای منچستریونایتد، رقیب دیرینه خود در لیگ برتر […]

لیورپول در حساس‌ترین بازی هفته سوم لیگ برتر منچستریونایتد را با یک گل شکست داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا،  در دومین روز از هفته سوم لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۷ امروز (یکشنبه) ۲ دیدار برگزار شد که در مهم‌ترین بازی، لیورپول در خانه‌اش، ورزشگاه آنفیلد پذیرای منچستریونایتد، رقیب دیرینه خود در لیگ برتر انگلیس بود و موفق شد با نتیجه یک بر صفر از سد میهمانش بگذرد و سومین برد پیاپی این فصل خود را کسب کند.

در این بازی پربرخورد که در آن ۴ بازیکن منچستریونایتد با کارت زرد داور مواجه شدند، لیورپول نسبت به پرافتخارترین تیم فوتبال جزیره کارش را بهتر آغاز کرد و تنها ۴ دقیقه طول کشید که توسط دانیل استوریج، مهاجم پیشین چلسی به گل رسید. این سومین گل استوریج ۲۴ ساله در سومین هفته از فصل جدید لیگ برتر بود. لیورپول ۲ بازی قبلی خود برای استوک سیتی و آستون‌ویلا را هم به لطف تک گل استوریج به سود خود به پایان رساند.

لیورپول پس از به ثمر رساندن این گل رفته رفته از فشار حملات خود کاست، مخصوصاً در نیمه دوم که در اکثر دقایق در لاک دفاعی فرو رفت و ترجیح داد از تک گل استوریج محافظت کند تا شیاطین سرخ را که هفته گذشته در اولین بازی خانگی‌شان برابر چلسی نیز با تساوی بدون گل متوقف شده بودند، با دستان خالی به اولدترافورد برگرداند. این اولین پیروزی لیورپول برابر منچستریونایتد از ماه ژانویه سال ۲۰۱۲ بود که در جام حذفی انگلیس شیاطین سرخ را شکست داد و آنها را  حذف کرد.

این سومین پیروزی پیاپی لیورپول در رقابتهای لیگ برتر است و رکورد ۱۰۰% پیروزی آنها را در این فصل حفظ کرده است. نکته جالب این است که تمامی این پیروزی ها با نتیجه یک بر صفر و با گل های سه امتیازی دنیل استاریج رقم خورده است.

در دیگر دیداری که به صورت همزمان با دوئل سرخ‌پوشان مرسی‌ساید و منچستر برگزار شد، وست بروموویچ در خانه پذیرای  سوانزی بود که در پایان با نتیجه  ۲ بر صفر برابر میهمان خود تن به شکست داد.گل‌های این بازی را بن دیویس در دقیقه ۲۲ و پابلو هرناندس در دقیقه ۸۳ به ثمر رساندند.

در ادامه‌ بازی‌های امروز، از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران آرسنال، در ورزشگاه امارات و در دربی شمال لندن میزبان تاتنهام خواهد بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=2179

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.