• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
8

اجرای برنامه‌های دهه کرامت در ۱۲ امامزاده استان زنجان

  • کد خبر : 2633
  • 16 شهریور 1392 - 15:59
اجرای برنامه‌های دهه کرامت در ۱۲ امامزاده استان زنجان

معاون امور فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از اجرای برنامه‌های دهه کرامت در ۱۲ امامزاده استان زنجان خبر داد. حجت‌الاسلام فخرالدین خدابنده‌لو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: به صورت متوسط سالانه بیش از ۴۵ برنامه فرهنگی توسط اداره کل اوقاف استان زنجان اجرایی می‌شود. وی با […]

معاون امور فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از اجرای برنامه‌های دهه کرامت در ۱۲ امامزاده استان زنجان خبر داد.

حجت‌الاسلام فخرالدین خدابنده‌لو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: به صورت متوسط سالانه بیش از ۴۵ برنامه فرهنگی توسط اداره کل اوقاف استان زنجان اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اغلب برنامه‌های اداره کل اوقاف به صورت مناسبتی اجرایی می‌شود، اضافه کرد: از جمله مناسبت‌هایی که برنامه‌های فرهنگی اوقاف اجرایی می‌شود، دهه کرامت است.

معاون امور فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه از زمان ولادت حضرت معصومه (س) تا ولادت امام رضا (ع) به عنوان هفته کرامت نامگذاری شده است، تصریح کرد: هر سال به صورت مناسبتی برنامه‌های ویژه‌ای در این ایام در بقاع و امامزاده‌های استان اجرایی می‌شود.

وی در ادامه با ارائه گزارشی از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای اجرا در دهه کرامت افزود: برگزاری مسابقات قرآنی از جمله برنامه‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در این دهه است.

حجت‌الاسلام خدابنده‌لو همچنین به برگزاری جشن‌های مناسبتی طی این دهه اشاره داشت و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده جشن ولایت در همه امامزاده‌های استان برگزار می‌شود.

وی همچنین به اجرای برنامه‌های ویژه طی این دهه اشاره کرد و افزود: امسال برنامه‌های ویژه دهه کرامت در ۱۲ امامزاده اجرایی می‌شود.

معاون امور فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به حضور خدام حرم رضوی در استان اشاره داشت و بیان کرد: این برنامه تاثیر بسزایی در ترویج فرهنگ ناب رضوی در بین مردم استان دارد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=2633

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.