• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
8

۸۰ درصد بیماری‌های کلیوی از دیابت است

  • کد خبر : 2606
  • 16 شهریور 1392 - 12:10
۸۰ درصد بیماری‌های کلیوی از دیابت است

مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان گفت: ۸۰ درصد بیماری های کلیوی از دیابت است. محمدرضا طهماسبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: ۸۰ درصد بیماری های کلیوی از ناحیه دیابت و ۲۸ درصد از ناحیه بیماری‌های قلبی است که در این میان مصرف روزانه شیر تاثیر بسزایی در کاهش […]

مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان گفت: ۸۰ درصد بیماری های کلیوی از دیابت است.

محمدرضا طهماسبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: ۸۰ درصد بیماری های کلیوی از ناحیه دیابت و ۲۸ درصد از ناحیه بیماری‌های قلبی است که در این میان مصرف روزانه شیر تاثیر بسزایی در کاهش بیماری‌های قلبی و عروقی و بیماری‌های کلیوی دارد.

وی تبلیغات نوشابه‌های گازدار را عاملی برای کاهش مصرف لبنیات دانست و ادامه داد: در صورت قرار دادن دندان یک انسان به مدت ۷ روز در داخل نوشابه‌های گازدار، حل شدن آن حتمی است و این مساله مضر بودن نوشابه‌های گازدار را ثابت می‌کند.

مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان مصرف شیر به صورت روزانه را مورد تاکید کرد و افزود: ۹۹ درصد کلسیم مصرفی، وارد اسکلت و دندان می‌شود و شیر غذای بدون جایگزین و کلسیم مصرفی روزانه از هیچ منبع دیگری غیر از شیر تامین نمی‌شود.

وی به افزایش ۱۰ برابری تعداد بیماران کلیوی در طول ۱۰ سال گذشته اشاره کرد و گفت: انجمن کلیوی زنجان در راستای کاهش بیماری های کلیوی اقدام به ساخت مرکز تخصصی آموزشی، پیشگیری و تحقیقاتی کرده است.

طهماسبی پیشرفت مرکز تخصصی آموزشی، پیشگیری و تحقیقاتی انجمن کلیوی زنجان را ۵۰ درصد برشمرد و تاکید کرد: امیدواریم با کمک‌های خیّرین و مردم نوعدوست، این مرکز تخصصی هر چه سریعتر به بهره برداری برسد تا در کاهش آلام بیماران نیازمند گام های محکم تری برداریم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=2606

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.