• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
14

مردم در انتخابات ریاست جمهوری با عمل به ندای رهبری حماسه آفریدند

  • کد خبر : 4308
  • 07 مهر 1392 - 8:47
مردم در انتخابات ریاست جمهوری با عمل به ندای رهبری حماسه آفریدند

استاندار زنجان گفت: ملت بزرگ ایران در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری در پاسخ به ندای رهبر فرزانه خود حماسه‌ای شکوهمند آفریدند. به گزارش نبض سحربه نقل از روابط عمومی استانداری زنجان، جمشید انصاری در پیامی به مردم استان آورده است: برادران و خواهران عزیز، مردم فهیم و بزرگوار استان زنجان، ملت بزرگ ایران در […]

استاندار زنجان گفت: ملت بزرگ ایران در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری در پاسخ به ندای رهبر فرزانه خود حماسه‌ای شکوهمند آفریدند.

به گزارش نبض سحربه نقل از روابط عمومی استانداری زنجان، جمشید انصاری در پیامی به مردم استان آورده است: برادران و خواهران عزیز، مردم فهیم و بزرگوار استان زنجان، ملت بزرگ ایران در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به ندای رهبر فرزانه خود حماسه‌ای شکوهمند آفرید و با انتخاب مشی اعتدال و عقلانیت در اداره امور کشور، آگاهی، تدبیر و قدرت تشخیص بالای خود را به جهانیان نشان داد.

در این پیام آمده است: مردم رشید و انقلابی استان زنجان نیز نقش ارزنده‌ای در تحقق این حماسه بزرگ داشتند و با استقبال از برنامه‌های دولت تدبیر و امید و رأی گسترده به حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی درک عمیق سیاسی خود را از ضرورت تغییر در روش های مدیریت کشور به منصه ظهور رساندند.

در پیام استاندار زنجان آمده است: این مهم حاصل نشد مگر با عنایات خاص الهی که با هدایت قلوب مردم، نقطه پایانی بر هرگونه افراط، تندروی و رویکرد احساسی به اداره امور کشور نهاده شد و زمینه تقویت وحدت، همدلی و انسجام ملی و زنده شدن دوباره امید در کشور را فراهم کرد.

در ادامه این پیام آمده است: امروز که اینجانب توفیق خدمت به شما مردم بزرگوار را به عنوان نماینده عالی دولت در استان زنجان پیدا کرده‌ام، ضمن تشکر از دولت به خاطر توجه به خواست عمومی مردم، ابراز لطف صمیمانه و محبت‌های بی شائبه آحاد مردم استان، به ویژه همشهریان محترم زنجانی را که در استقبال پر شور مردمی، مراسم معارفه و روزهای آغازین فعالیت نثار فرزند خدمتگزار خود کردند را ارج می‌نهم و مراتب سپاس و حق شناسی خود را از شما مردم قدرشناس اعلام می‌دارم و به خاطر سرمایه گرانقدر اعتماد مردم خداوند منان را سپاسگزارم.

در پایان پیام انصاری آمده است: امید است با عنایات خاص خداوند متعال و مشارکت، مساعدت و همکاری همه مردم به ویژه نخبگان و فرهیختگان استان امکان تحقق مطالبات بحق مردم فراهم و روند توسعه استان و حل مشکلات مردم شتاب گیرد و انجام کار با عزت بیشتر مردم و سربلندی فرزند کوچک شما همراه شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=4308

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.