• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
5

امام جمعه خرم‌دره:مذاکره‌کنندگان هسته‌ای باید از حق و حقوق ملت دفاع کنند

  • کد خبر : 5546
  • 27 مهر 1392 - 7:45
امام جمعه خرم‌دره:مذاکره‌کنندگان هسته‌ای باید از حق و حقوق ملت دفاع کنند

امام جمعه خرم‌دره گفت: مذاکره‌کنندگان هسته‌ای باید از حق و حقوق مسلم و قانونی ملت دفاع کرده، ذره‌ای در این باره کوتاه نیامده و بدانند مردم حامی و پشتیبان ٱنها هستند. حجت‌الاسلام محمود نورپور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌دره و در ادامه شرح و تفسیر زیارت جامعه کبیره با اشاره به فراز و […]

امام جمعه خرم‌دره گفت: مذاکره‌کنندگان هسته‌ای باید از حق و حقوق مسلم و قانونی ملت دفاع کرده، ذره‌ای در این باره کوتاه نیامده و بدانند مردم حامی و پشتیبان ٱنها هستند.

حجت‌الاسلام محمود نورپور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌دره و در ادامه شرح و تفسیر زیارت جامعه کبیره با اشاره به فراز و ابواب الایمان اظهار داشت: امامان معصوم (ع) دروازه‌های ایمان هستند و ا گر کسی بخواهد به فضای عطرآگین ایمان وارد شود، باید از ائمه (ع) آغاز کند.

وی افزود: امام حسن عسگری (ع) فرمودند اگر محمد و اوصیای او نبودند شما همانند چهار پایان حیران و سرگردان می ماندید، زیرا واجبی از واجبات الهی را نمی‌شناختید، بنابراین ایشان ذات مقدس دروازه معارف، علوم، احکام و اعتقادات هستند، همان گونه که وارد شدن به یک آبادی از غیر دروازه آن ممکن نیست.

امام جمعه خرم‌دره تصریح کرد: وارد شدن به شهر علم معارف و احکام الهی جز از دروازه اهل بیت (ع) امکان ندارد.

وی در ادامه ضمن تبریک عید سعید غدیر خم و دهه ولایت گفت: غدیر خم عید الله الاکبر و غدیر شناسنامه و آبرو و سند حقانیت اهل بیت (ع) و تشیع است و ما وظیفه داریم که این واقعه ماندگار را زنده نگهداریم.

حجت‌الاسلام نورپور با بیان اینکه در غدیر جانشین پیامبر و حکومت اسلامی تعیین شد، تصریح کرد: در غدیر دین کامل شد و دشمنان مایوس شدند.

وی در ادامه ضمن تسلیت سالروز شهادت مرحوم حاج سید مصطفی خمینی یار و یاور و فرزند امام عزیز به مذاکره هسته‌ای کشورمان با ۱+۵ اشاره کرد و ضمن تقدیر از تیم هسته‌ای کشورمان گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند ما به دولت و تیم مذاکره کننده خود اعتماد داریم ولی به طرف‌های مقابل و به ویژه به آمریکا و غربی‌ها هیچ اعتمادی نداریم و لذا از تیم هسته‌ای کشورمان می‌خواهیم اولا مراقب حیله، مکر و نقشه‌های دشمن بوده و با چشم باز و عصای احتیاط به مذاکره ادامه دهند.

خطیب جمعه خرم‌دره افزود: ثانیا از آنجا که مردم محرم و ولی نعمت و مدد رسان نظام هستند لازم است، مسئولان و مردم را در جریان امور مذاکرات قرار دهند.

وی تصریح کرد: مذاکره‌کنندگان هسته‌ای باید از حق و حقوق مسلم و قانونی ملت دفاع کنند و ذره‌ای در این باره کوتاه نیامده و بدانند که مردم عزیز و وفادار حامی و پشتیبان آنها هستند.

انتهای پیام/منبع:فارس

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=5546

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.