• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
4

بسیج دلگرمی بزرگی برای نظام محسوب می‌شود

  • کد خبر : 7671
  • 06 آذر 1392 - 22:36
بسیج دلگرمی بزرگی برای نظام محسوب می‌شود

امام جمعه خرم‌دره گفت: بسیج دلگرمی بزرگی برای نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود. حجت‌الاسلام محمود نورپور به اهمیت و جایگاه بسیج در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: تشکیل بسیج در پنجم آذرماه سال ۵۸ از الطاف خداوند متعال و با اندیشه امام خمینی (ره) بوده است. وی با اشاره به اینکه اقدامات و […]

امام جمعه خرم‌دره گفت: بسیج دلگرمی بزرگی برای نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام محمود نورپور به اهمیت و جایگاه بسیج در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: تشکیل بسیج در پنجم آذرماه سال ۵۸ از الطاف خداوند متعال و با اندیشه امام خمینی (ره) بوده است.

وی با اشاره به اینکه اقدامات و اهمیت بسیج در طول ۳۵ سال گذشته، دوران هشت سال دفاع مقدس و به ویژه در قائله سال‌های ۷۸ و ۸۸ و بحران‌ها و مراحل مختلف مشخص شده است، تصریح کرد: بسیج به عنوان شاهکار دوران دفاع مقدس محسوب می‌شود.

امام جمعه خرم‌دره با تاکید بر اینکه بسیج در جنگ تحمیلی نقش محوری را ایفا کرد، افزود: بسیج در دوران دفاع مقدس و پس از آن در عرصه‌های مختلف نقش مهمی ایفا کرده است.

این فعال مذهبی با تاکید بر اینکه امروز بسیج دلگرمی بزرگی برای نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود، گفت: بسیجیان در جنگ تحمیلی وظیفه دفاع و اداره جبهه‌ها را بر عهده داشتند.

نورپور با اشاره به اینکه بسیج در ماموریت‌های تعریف شده از سوی امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری به صورت گسترده‌ای در مسائل سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی فعالیت می‌کند، تصریح کرد: امروز بسیج در مسائل مربوط به امر به معروف و نهی از منکر، مسائل اخلاقی و عفاف و حجاب برنامه‌های مختلفی برگزار می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین بسیج با پرداختن به کار و تلاش در حوزه‌های مختلف به رسالت اصلی خود جامعه عمل می‌پوشاند.

انتهای پیام/منبع:فارس

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=7671

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.