• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
6

در زنجان مردان بیشتر از زنان می‌میرند

  • کد خبر : 7988
  • 12 آذر 1392 - 8:57
در زنجان مردان بیشتر از زنان می‌میرند

مدیر کل ثبت‌احوال استان زنجان گفت: بررسی آمارهای وفات ثبت شده در استان زنجان طی هشت ماهه گذشته از سال نشان می‌دهد که آمار وفات در مردان بیشتر است. سید موسی متوسلین  اظهار کرد: یکی از اقداماتی که به صورت مستمر توسط اداره کل ثبت‌احوال استان زنجان انجام می‌شود، ثبت وقایع حیاتی از جمله وفات […]

مدیر کل ثبت‌احوال استان زنجان گفت: بررسی آمارهای وفات ثبت شده در استان زنجان طی هشت ماهه گذشته از سال نشان می‌دهد که آمار وفات در مردان بیشتر است.

سید موسی متوسلین  اظهار کرد: یکی از اقداماتی که به صورت مستمر توسط اداره کل ثبت‌احوال استان زنجان انجام می‌شود، ثبت وقایع حیاتی از جمله وفات است.

وی خاطرنشان کرد: تا پایان آبان ماه امسال ۳ هزار و ۴۰۸ واقعه وفات در استان زنجان به ثبت رسیده است.

مدیرکل ثبت‌احوال استان زنجان با بیان اینکه از تعداد آمار وفات‌های به ثبت رسیده در استان زنجان یک‌هزار و ۸۹۹ مورد مربوط به مردان است، تصریح کرد: همچنین طی هشت ماهه گذشته از سال جاری یک‌هزار و ۵۰۹ واقعه فوت مربوط به زنان در استان به ثبت رسیده است.

این مسئول در ادامه نسبت جنسی تعداد وفات‎‌های به ثبت رسیده در استان زنجان را ۱۲۵ اعلام کرد و گفت: منظور از این رقم این است که به ازای فوت هر ۱۰۰ زن ۱۲۶ مرد در استان زنجان فوت شده است.

وی  در ادامه به اعلام تفکیکی تعداد وفات‌های ثبت شده در مناطق روستایی و شهری پرداخت و گفت: با آمار گرفته شده از مجموع وفات‌های ثبت شده طی هشت ماهه گذشته از سال جاری ۲ هزار و هفت واقعه در شهرهای استان به ثبت رسیده است.

متوسلین همچنین به ثبت یک‌هزار و ۴۰۱ واقعه وفات در نقاط روستایی استان اشاره کرد و افزود: آمار مقایسه‌ای نشان می‌دهد که تعداد وفات‌های ثبت شده در مناطق شهری استان بیشتر از مناطق روستایی است.

وی همچنین با اشاره به آمارهای گرفته شده در بحث تعداد وقایع فوت ثبت شده به صورت روزانه افزود: در مجموع امسال روزانه ۱۲ واقعه فوت در استان زنجان ثبت شده است که در واقع می‌توان گفت، در هر دو ساعت یک واقعه فوت در استان زنجان به وقوع پیوسته است.

انتهای پیام/منبع:فارس

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=7988

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.