• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
9

ساختار برنامه‎های دهه فجر در زنجان تکراری است

  • کد خبر : 8946
  • 01 دی 1392 - 9:05
ساختار برنامه‎های دهه فجر در زنجان تکراری است

استاندار زنجان گفت: ساختار برنامه‎های دهه فجر در استان زنجان تکراری است و باید تغییراتی در آن داده شود. جمشید انصاری ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت ایام دهه فجر اظهار داشت: به نظر می‏‌رسد اگر تغییری متناسب با اهدافی که برای برگزاری مراسم‏‌های ویژه دهه فجر تعریف شده، در روش‏‌ها و ساختار برگزاری مراسم […]

استاندار زنجان گفت: ساختار برنامه‎های دهه فجر در استان زنجان تکراری است و باید تغییراتی در آن داده شود.

جمشید انصاری ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت ایام دهه فجر اظهار داشت: به نظر می‏‌رسد اگر تغییری متناسب با اهدافی که برای برگزاری مراسم‏‌های ویژه دهه فجر تعریف شده، در روش‏‌ها و ساختار برگزاری مراسم ایجاد شود هم در اجرا و هم در خود مراسم‏‌ها می‏‌توان متفاوت عمل کرد.

وی با اشاره به اینکه اجرای برنامه‏ها و مراسم‏های مختلف در ایام دهه فجر تاکیدی بر وحدت مردم است، تصریح کرد: همه مردم در ۲۲ بهمن ماه با سلایق مختلف به صورت یکپارچه از آرمان‏های امام خمینی (ره) دفاع و به اهداف انقلاب اسلامی تاکید می‏کنند.

استاندار زنجان با بیان اینکه جشن‏های پیروزی انقلاب اسلامی نماد وحدت و یکپارچگی مردم ایران است، ادامه داد: اگر برنامه‏ریزی‏ها دقیق و مناسب باشد شکوه جشن روز ۲۲ بهمن که نقطه اوج جشن‏ها است بیشتر می‏شود.

این مسئول با تاکید بر اینکه مردمی کردن مراسم‏های ۲۲ بهمن ماه از تاکیدات مقام معظم رهبری به شمار می‏رود، یادآور شد: حداقل باید این برنامه‏ها با محوریت مردم برگزار شود.

انصاری با بیان اینکه باید تغییراتی در ساختار کمیته‏های ویژه ستاد دهه فجر استان زنجان داده شود، اذعان داشت: باید به ریشه‏های انقلاب اسلامی در شهر زنجان برگردیم.

وی با اشاره به اینکه بخش پنهان انقلاب اسلامی که از آن غافل هستیم ریشه آن است که سبب استحکام درخت انقلاب شده، اضافه کرد: معرفی افرادی که در شکل‏گیری انقلاب در شهر زنجان نقش داشته‎اند جزء برنامه‏ها باشد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه تبیین نخستین راهپیمایی زنان در زنجان از مهم‏ترین موضوعاتی است که باید در ایام دهه فجر مورد توجه باشد، ادامه داد: تبیین و بازسازی برخی از حادثه‏های مهم در دوران انقلاب و اهمیت دادن و معرفی مراکزی که در آن دوران نقش داشته‏اند نیز بسیار مهم است.

این مسئول با بیان اینکه برخی از مراکز از جمله مسجد ولیعصر زنجان در دوران انقلاب اسلامی از مراکز مهم و تاثیرگذار بوده که امروز به حاشیه رانده شده متذکر شد: باید افرادی که پایه‏گذار حرکت‏های انقلابی در استان زنجان بوده‏اند تجلیل و تکریم شوند.

انصاری با اشاره به اینکه جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران باید مفهوم واقعی جشن را داشته باشد، اذعان داشت: باید در این ایام برنامه‏های ویژه‏ای برنامه‎‏ریزی شود.

انتهای پیام/منبع:فارس

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=8946

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.