• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
11

خادم الشهدا حجت الله رحیمی

  • کد خبر : 10484
  • 07 بهمن 1392 - 12:14
خادم الشهدا حجت الله رحیمی

خادم الشهید در تاریخ ۱۳۶۸/۱۲/۲۴ در خانواده مذهبی در شهر باغملک چشم به جهان گشود        زندگی نامه: شهید حجت الله رحیمی از سال ۱۳۷۹ فعّالیّت‌های خود را در پایگاه بسیج و مسجد سید‌الشهد آغاز کرده وی در سال ۱۳۸۴ به عنوان عضو فعّال بسیج در ابتدا مسئول اطلاعات و بعدها مسئول فرهنگی پایگاه مقاومت امام […]

خادم الشهید در تاریخ ۱۳۶۸/۱۲/۲۴ در خانواده مذهبی در شهر باغملک چشم به جهان گشود       

زندگی نامه:

شهید حجت الله رحیمی از سال ۱۳۷۹ فعّالیّت‌های خود را در پایگاه بسیج و مسجد سید‌الشهد آغاز کرده وی در سال ۱۳۸۴ به عنوان عضو فعّال بسیج در ابتدا مسئول اطلاعات و بعدها مسئول فرهنگی پایگاه مقاومت امام حسین (ع) باغملک منصوب شد وی در سال ۱۳۸۵ هیئت خانگی نورالائمه را با هدف گسترش فرهنگ معنوی اهل بیت (ع) عصمت و طهارت راه اندازی نمود و صدها مراسم مذهبی در مناطق مختلف استان خوزستان برگزار کرد و در بین جوانان استان از محبوبیت خاصی برخوردار بودن شهید از سال ۱۳۸۶ به عنوان خادم‌الشهیدا در ستاد راهیان نور خدمت نمود. وی دانشجوی آزاد باغملک در سال ۱۳۹۰ به عنوان مسئول بسیج دانشگاه آزاد اسلامی باغملک منصوب شد.

ویژگی‌ها:

شهید رحیمی از ویژگی‌های اخلاقی و شخصیت و معنوی خاصی برخوردار بوده است و رعایت ادب، حفظ حرمت دوستان، گفتن یا زهرا و یا علی در ابتدا و انتهای مکالمات تلفنی‌اش به جای سلام و خداحافظی ـ اقامه نماز اول وقت زبان و خاص و عام بوده است

ایشان بسیار انسان محجوب صبور و مهربان بودند و در فضای خانواده یک الگو برای دیگر فرزندان بود. ایشان همیشه با همان لبخند زیبای‌شان به پدر و مادر خود احترام و دست‌هایش را با رضایتی کامل و عشقی‌ خاص می‌بوسید.

شهید علاقه و تعصب خاصی نسبت به اهل بیت (ع) به خصوص حضرت زهرا (س) داشتند و در هر کاری از این بانوی کریمه مدد می‌جوستن و ذکر یا زهرا (س) را همیشه بر لب داشتند.

ایشان همیشه لبخندی ملیح و زیبا به لب داشتند و ظاهری دلنشین و باطنی پاک.

شهید شیفته‌ و دل‌باخته‌ قدوم مقام معظم رهبری بوده‌اند و همیشه نگران حالات حضرت آقا بودند و به همین دلیل می‌توان او را به حق از جوانان نسل سوم انقلاب نامید.

ایشان طبق عادت دیرینه خود به دیدار خانواده‌های شهدا در روستا‌های محروم می‌رفتند و برایشان مواد غذایی و غیره تأمین می‌کرده و بسیاری از این کارهای شهید بعد از شهادت‌شان آشکار شد و بیشتر کارهای‌شان را فی سَبیلِ اللّهِ انجام می‌دادند.

سر انجام:

شهید رحیمی در حالی‌که تنها ۶ روز تا تولد ۲۲ سالگی‌اش باقی مانده بود در ساعت ۷:۴۵ صبح مورخه ۱۳۹۰/۱۲/۱۸در خرمشهر مقابل پادگان دژ زمانی که مشغول هدایت اتوبوس کاروان راهیان نور بسیج دانشجویی استان لرستان به سمت یادمان عملیات والفجر ۸ در منطقه اروند کنار آبادان  بود بر اثر برخورد یکی از اتوبوس‌های راهیان نور به وی از ناحیه پهلو مانند مادرش حضرت زهرا و کبود شدن صورت دعوت حق را لبیک گفت و به فوز شهادت نائل آمد.

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=10484

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.