• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
6

اعلام مشمولان جدید سبد کالای اول در هفته اول اسفند/ توزیع میوه شب عید در تعاونی‌های محلی

  • کد خبر : 11605
  • 30 بهمن 1392 - 14:04
اعلام مشمولان جدید سبد کالای اول در هفته اول اسفند/ توزیع میوه شب عید در تعاونی‌های محلی

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های مصرف محلی استان تهران با اشاره به اعلام گروه دوم مشمولان سبد کالای اول در هفته اول اسفندماه گفت: در حال تدارک میوه شب عید برای توزیع در تعاونی‌های مصرف محلی هستیم. ابراهیم طلایی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در خصوص زمان اعلام لیت گروه دوم مشمولان سبد کالای اول […]

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های مصرف محلی استان تهران با اشاره به اعلام گروه دوم مشمولان سبد کالای اول در هفته اول اسفندماه گفت: در حال تدارک میوه شب عید برای توزیع در تعاونی‌های مصرف محلی هستیم.

ابراهیم طلایی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در خصوص زمان اعلام لیت گروه دوم مشمولان سبد کالای اول دولت اظهار داشت: اسامی این افراد در هفته اول اسفندماه اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون در حال تدارک و تأمین کالا و ارسال آن به تعاونی‌های توزیع‌کننده برای مشمولان گروه دوم هستیم گفت: هیچ مشکلی برای تأمین کالا وجود ندارد و ذخایر بسیار مناسب است.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های مصرف محلی استان تهران افزود: با توجه به اینکه مردم به این نتیجه رسیده‌اند که کالا به میزان زیاد وجود دارد، به تدریج در حال دریافت سبد کالا هستند و با توجه به این موضوع انتظار داریم که افراد مشمول لیست جدید به همین ترتیب و بدون عجله، سبد کالای خود را دریافت کنند.

طلایی ابراز داشت: به گفته مسئولان، مشمولان این مرحله حدود ۶ میلیون هستند.

وی با بیان اینکه در حال تدارک میوه شب عید برای توزیع در تعاونی‌های مصرف محلی هستیم، گفت: ۵ سال است که توزیع میوه شب عید به مردم در این تعاونی‌ها نیز انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: برای تأمین میوه در حال رایزنی با سازمان صنعت و تجارت استان تهران هستیم و تعاونی های مصرفی که فضای کافی برای توزیع میوه داشته باشند، میوه شب عید را با قیمت مصوب توزیع خواهند کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=11605

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.