• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
12

دختری که خاک جنگ را برای تبرک به نیویورک برد

  • کد خبر : 13366
  • 19 فروردین 1393 - 8:59
دختری که خاک جنگ را برای تبرک به نیویورک برد

حاج حسین یکتا در جمع کاروانیان راهیان نور در شرهانی ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و تبریک سال نو و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: شک نکنید که حضور شما در مناطق عملیاتی دعوتی از جانب شهدا بوده است و اینارتباط میان عاشق و معشوق است و […]

حاج حسین یکتا در جمع کاروانیان راهیان نور در شرهانی ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و تبریک سال نو و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: شک نکنید که حضور شما در مناطق عملیاتی دعوتی از جانب شهدا بوده است و اینارتباط میان عاشق و معشوق است و عاشق که همان شهید است معشوق یعنی زایر را به خانه خود دعوت می‏ کند.

وی ضمن بیان خاطرات دوران دفاع مقدس و شهدایی همچون شهید محب‏ الشاهدین افزود: منطقه اروند رود یا اروندکنار برای زایران مناطق عملیاتی جنوب بسیار پراهمیت است؛ چرا که آب اروندرود همان آبی است که از کربلا به اینجا روانه می شود.

فرمانده قرارگاه خاتم الاوصیا بیان کرد: حاکمیت شهدا بر دلهاست و حتی مرزهای جغرافیایی را نیز درنوردیده است و شاهد این مدعا حضور دختری از نیویورک آمریکا است که خاک این منطقه را برای تبرک با خود به دیار خود می‏ برد و از این موارد اینجا بسیار دیده و شنیده ‏ایم.

یکتا با اشاره به اینکه آزادسازی دو هزار و ۷۰۰ کیلومتر در عملیات فتح المبین اتفاق افتاد، گفت: اکنون و در شرایطی که در آسایش و امنیت کامل زندگی می‏ کنیم؛ چقدر می‏ توانیم فضای دلمان را از شر وسوسه شیاطین انس و جان و گناهان آزاد کنیم.

وی با بیان اینکه منطقه شرهانی قرار بی قراران عالم است، گقت: سفر معنوی راهیان نور در روح و جان انسان اثرگذار بوده و روح را صیقل می‏ دهد.

فرمانده قرارگاه خاتم الاوصیا اظهار کرد: امیدواریم پاک از هر گونه گناه و آلودگی و وابستگی به دنیای مادی از این سفر کوتاه مدت اما اثرگذار به شهر و دیارمان بازگردیم؛ چرا که این اوصاف و پاکی در وجود شهدای ما نهادینه شده بود و آنان را به چنان درجه ‏ای رساند که اکنون ناظر بر اعمال ما باشند.

یکتا بیان کرد: آمده ‏ایم در این مکان با شهدا تجدید بیعت کنیم که دیگر بی بی دو عالم فاطمه زهرا(س) سیلی نخورد.

وی در پایان با توصیفی زیبا گفت: زمزمه شهدا در چهارشنبه سوری این بود«گرمی گناه تو برای من، خنکی دعای من برای تو» و امیدواریم که صدای شهدا را در مناطق عملیاتی با گوش جان بشنویم و در زندگی خود جاری و ساری کنیم و ادامه دهندگان شایسته‏ ای برای راه آنان باشیم.

منبع:تا شهدا

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=13366

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.