• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
4

مراسم بزرگداشت شهدا در خرم‌دره برگزار شد

  • کد خبر : 13636
  • 27 فروردین 1393 - 8:43
مراسم بزرگداشت شهدا در خرم‌دره برگزار شد

با حضور جمعی از مسئولان، مراسم بزرگداشت شهدا در خرم‌دره برگزار شد. مراسم بزرگداشت شهدا امشب با حضور جمعی از مادران شهید در شهرستان خرم‌دره برگزار شد. در این مراسم امام جمعه خرم‌دره، عزت، آسایش، امنیت و اقتدار کشور را مدیون شهدا و جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود: یکی از […]

با حضور جمعی از مسئولان، مراسم بزرگداشت شهدا در خرم‌دره برگزار شد.

مراسم بزرگداشت شهدا امشب با حضور جمعی از مادران شهید در شهرستان خرم‌دره برگزار شد.

در این مراسم امام جمعه خرم‌دره، عزت، آسایش، امنیت و اقتدار کشور را مدیون شهدا و جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود: یکی از نعمت‌های بزرگ دین اسلام نعمت شهادت است.

حجت‌الاسلام محمود نورپور با تاکید بر ترویج فرهنگ شهادت و یادواره شهدا در جامعه امروزی بیان کرد: این فرهنگ باید ارتباطی بین نسل گذشته و نسل امروز و شهدای هشت سال دفاع مقدس باشد.

وی با اشاره به اینکه شهدا در راستای استحکام دین اسلام و نظام اسلامی عاشقانه جنگیدند و با نثار خونشان درس ایثار و مقاومت و جوانمردی را به همگان آموختند، اضافه کرد: فداکاری‌ها و رشادت‌های شهدا در طول دوران انقلاب و دفاع مقدس همواره باید به عنوان یک افتخار گرامی داشته شود و باید تلاش شود این فداکاری‌ها و رشادت‌ها به نسل جوان و نو جوان انتقال یابد.

امام جمعه خرم‌دره با بیان اینکه اقتدار و پیشرفت‌های امروز ایران اسلامی از حضور و فداکاری شهداست، بیان کرد: همه ما باید ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم و با اجرای برنامه‌های مناسب در طول سال، یاد و خاطره رشادت‌های شهیدان همواره در اذهان مردم زنده نگهداشته شود.

لازم به ذکر است، در این مراسم از تعدادی از مادران شهید که فرزندان آنها در هشت سال دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت نائل آمده بودند، تقدیر شد.

گفتنی است، شهرستان خرم‌دره‌ در هشت سال دفاع مقدس، ۱۱۵ شهید را تقدیم انقلاب و اسلام کرده است.

انتهای پیام/منبع:فارس

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=13636

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.