• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
5

سپاه می‌تواند با بسیج عمومی مردم نقش موثری در تحقق شعار سال ایفا کند

  • کد خبر : 14026
  • 02 اردیبهشت 1393 - 18:09
سپاه می‌تواند با بسیج عمومی مردم نقش موثری در تحقق شعار سال ایفا کند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: سپاه می‌تواند با بسیج عمومی مردم نقش موثری در تحقق شعار سال ایفا کند. حجت‌الاسلام علی متین امروز با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: یکی از یادگاری‌های مهم امام خمینی(ره) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که متولد انقلاب کشورمان است. […]

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: سپاه می‌تواند با بسیج عمومی مردم نقش موثری در تحقق شعار سال ایفا کند.

حجت‌الاسلام علی متین امروز با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: یکی از یادگاری‌های مهم امام خمینی(ره) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که متولد انقلاب کشورمان است.

وی با اشاره به اینکه امام راحل در تاریخ دوم اردیبهشت سال ۵۸ فرمان تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را صادر کردند، افزود: امام راحل به عنوان معمار کبیر انقلاب با دوراندیشی خود تدابیری برای حفاظت از انقلاب اندیشیدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان خاطر نشان کرد: طبق اصل ۱۵۰ قانون اساسی نقش سپاه حفاظت از انقلاب و دستاوردهای آن است.

این مسئول ادامه داد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند اگر سپاه وجود نداشت و یا ضعیف باشد نمی‌توانیم از انقلاب اسلامی ایران دفاع کنیم.

حجت‌الاسلام متین فلسفه وجودی سپاه را دفاع از انقلاب و آرمان‌ها و دستاوردهای آن اعلام کرد و متذکر شد: یکی از متعلقات سپاه حفظ و حراست از مرز و بوم جغرافیایی کشورمان است.همچنین حفظ و حراست از مرز و بوم عقیدتی و حفاظت از شخصیت‌ها و بزرگان کشورمان از دیگر وظایف سپاه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه در طول ۲۰۰ سال گذشته جنگ‌هایی به وقوع پیوست و کشورمان را به چند بخش تقسیم کرد، ابراز داشت: کشورمان در دوران هشت سال دفاع مقدس با کمک سپاه توانست در مقابل هجمه دشمنان به خوبی ایستادگی کند.

این مسئول با بیان اینکه سپاه در حفظ و حراست از مرز و بوم عقیدتی و حفاظت از شهرها نیز نقش خود را به خوبی ایفا کرده است، یادآور شد: در هر زمینه‌ای که سپاه وارد شود می‌تواند به وظیفه خود به خوبی عمل کند.

حجت‌الاسلام متین در ادامه به نقش سپاه در تحقق شعار سال جدید با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اشاره کرد و اظهار داشت: مقام معظم رهبری در انتخاب شعار سال همه جوانب را به خوبی آسیب شناسی می‌کنند و نیازمندی‌های کشورمان را در قالب شعار سال مطرح می‌کنند تا مسئولان را متوجه مشکلات کنند.

وی با اشاره به اینکه کلمه عزم در شعار سال به معنای اراده کردن برای انجام کاری است، گفت: اراده حقیقت انسان است و تحقق شعار سال باید با عزم ملی همراه باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با تاکید بر اینکه تحقق شعار سال بر عهده قشر یا گروه و جناح خاصی نیست، افزود: همه ملت ایران از جمله مسئولان و عموم مردم باید برای تحقق شعار سال به صورت منسجم وارد میدان شوند.

این مسئول با اشاره به اینکه سپاه توسط قرارگاه خاتم الانبیاء در بحث اقتصاد به خوبی عمل کرده است، متذکر شد: سپاه پاسداران انقلاب در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش موثر و بسزایی دارد.

حجت‌الاسلام متین خاطرنشان کرد: سپاه می‌تواند با بسیج عمومی مردم در تحقق شعار سال نقش موثری ایفا کند.

وی در ادامه به نقش سپاه در پیشرفت و توسعه کشورمان اشاره کرد و بیان داشت: سپاه در بحث فناوری شهدایی را تقدیم انقلاب کرده و می‌تواند در اقتصاد، فرهنگ و علم نقش موثری ایفا کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان یکی از مقوله‌هایی که سپاه می‌تواند موفق باشد را بحث امن سازی و ایجاد امنیت در کشورمان اعلام کرد و یادآور شد: با ایجاد امنیت کشورهای خارجی می‌توانند با آسودگی خاطر در کشورمان سرمایه گذاری کنند.

این مسئول با تاکید بر اینکه قدرت نظامی سپاه آنچنان در چشم جهانی ظهور کرده که دشمنان قصد ایجاد سپاه هراسی در کشورمان را دارند، ابراز داشت: دشمنان از سپاه ترس دارند چراکه نمی‌توانند نقشه‌های خود را عملیاتی کنند.

حجت‌الاسلام متین در پایان اذعان داشت: ملت ایران اطمینان و آرامش خاصی با وجود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کشورمان دارند.

انتهای پیام/منبع:فارس

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=14026

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.