• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
10

ایستادگی مقابل متجاوزان پیام فتح خرمشهر بود

  • کد خبر : 15367
  • 31 اردیبهشت 1393 - 9:06
ایستادگی مقابل متجاوزان پیام فتح خرمشهر بود

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: رزمندگان در فتح خرمشهر جانانه در مقابل تجاوزگران ایستادند و به جهانیان پیام ایستادگی ملت ایران را فرستادند. به گزارش نبض سحر، سردار جهانبخش کرمی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان سپاه ناحیه ابهر ضمن خیر مقدم به اعضاء و تبریک پیشاپیش سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: […]

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: رزمندگان در فتح خرمشهر جانانه در مقابل تجاوزگران ایستادند و به جهانیان پیام ایستادگی ملت ایران را فرستادند.

به گزارش نبض سحر، سردار جهانبخش کرمی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان سپاه ناحیه ابهر ضمن خیر مقدم به اعضاء و تبریک پیشاپیش سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: دشمن در ابتدای آغاز جنگ تحمیلی با یورش به مرزها پس از ۳۴ روز استقامت جوانمردانه رزمندگان اسلام این شهر را تصرف کرد.

وی با اشاره به اینکه رزمندگان اسلام در این ۳۴ روز تا آخرین نفس مقابله کردند، افزود: اما دشمن با همه توان و تجهیزات شهر را تصرف کرد و با کمک امریکا و کشورهای همسایه و اروپایی و با چنگ و دندان می‌خواست خرمشهر را نگه دارد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان ادامه داد: در آن زمان صدام گفته بود اگر ایران خرمشهر را باز پس بگیرد کلید بصره را به آنها خواهم داد.

این مسئول اضافه کرد: رزمندگان غیور ارتش، سپاه و بسیج با تشکیل قرارگاه مرکزی کربلا و چندین قرارگاه فرعی و با طراحی پیچیده‌ترین و دقیق‌ترین عملیات با ۱۱۵ گردان سپاه و ۳۴ گردان ارتش در چهار مرحله وارد عملیات شدند.

کرمی خاطرنشان کرد: دشمن حدود ۶۰ هزار نیروی زرهی، پیاده و توپخانه در خرمشهر پیاده کرد ولی نتوانست خرمشهر را نگه دارد و با ۱۶ هزار کشته و ۱۹ هزار اسیر خرمشهر را پس داد.

وی با بیان اینکه پیام فتح خرمشهر به جهانیان این بود که رزمندگان اسلام با تأسی از مولا و مقتدایشان امام حسین (ع) جانانه در مقابل هر متجاوزی می‌ایستند، بیان داشت: همچنین مردم جانانه از خاک و ناموس کشور دفاع می‌کنند و زیر بار ظلم و ستم نمی‌روند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان تصریح کرد: عنایات حق تعالی، رهبری مدبرانه حضرت امام خمینی (ره) و اتحاد و همدلی رزمندگان ارتش و سپاه رمز پیروزی عملیات بیت‌المقدس بود.

این مسئول با اشاره به اینکه هر زمانی که مردم در مقابل امریکا و استکبار جانانه ایستادگی کردند موفق و پیروز بوده‌اند، یادآور شد: اگر خدای نکرده مردم کشورمان در جایی سست شدند دشمن برای نفوذ و ضربه زدن از همان فرصت استفاده کرده است.

کرمی در پایان از زحمات و خدمات علیرضا مولایی که به کسوت بازنشستگی نائل شد به عنوان فرمانده اسبق سپاه شهرستان ابهر تقدیر کرد و محمد فروزنده را به عنوان فرمانده جدید معرفی و حکم مسئولیت را تقدیم وی کرد.

انتهای پیام/منبع:فارس

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=15367

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.