• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
4

روز قدس؛ روز حیات اسلام است

  • کد خبر : 18154
  • 02 مرداد 1393 - 14:44
روز قدس؛ روز حیات اسلام است

استاندار زنجان گفت: روز قدس روز فریاد ملت‌های مسلمان برای رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست‌های غارتگر، روز حیات اسلام و روز مقابله مستضعفین با مستکبران جهان است.جمشید انصاری با انتشار بیانیه‌ای از مردم استان زنجان خواست در راهپیمایی روز قدس حضور باشکوهی داشته باشند. در این بیانیه آمده است: روز قدس میراث گران‌بهای بنیانگذار فقید […]

استاندار زنجان گفت: روز قدس روز فریاد ملت‌های مسلمان برای رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست‌های غارتگر، روز حیات اسلام و روز مقابله مستضعفین با مستکبران جهان است.جمشید انصاری با انتشار بیانیه‌ای از مردم استان زنجان خواست در راهپیمایی روز قدس حضور باشکوهی داشته باشند.

در این بیانیه آمده است: روز قدس میراث گران‌بهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و نشانی از عمق دور اندیشی و هوشمندی ایشان است که بیانگر اعتقاد و پایبندی‌ ایشان به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل صهیونیسم، زورگویان و متجاوزان به حقوق ملت فلسطین است.

در این بیانیه استاندار زنجان آمده است: در ماه مبارک رمضان و در شب‌های پرفیض قدر و در شرایطی که منطقه خاورمیانه در آتش جهل و گمراهی گروه‌های افراطی می‌سوزد، رژیم اشغالگر صهیونیستی بار دیگر مردم بی‌دفاع و بی‌گناه فلسطین به ویژه ساکنان نوار غزه را مورد حملات بی‌رحمانه خود قرار داده است.

انصاری در ادامه بیانیه خود آورده است: کشتار وحشیانه کودکان، زنان و مردان مظلوم غزه توسط رژیم ددمنش صهیونیستی در ماه ضیافت الهی که از یک سو مورد حمایت آمریکا و هم پیمانان غربی‌اش و از سوی دیگر با بی‌تفاوتی کشورهای اسلامی همراه شده است واقعیات تلخ تاریخ خونبار سرزمین مظلوم فلسطین را به نمایش گذاشته است.

در ادامه بیانیه استاندار زنجان آمده است: جای بسی تاسف است که مجامع جهانی مسئول و نهادهای منطقه‌ای به ویژه کشورهایی که خود را مدافع حقوق بشر و آزادی های مشروع انسانی می‌دانند، هنوز اقدام شایسته‌ای برای توقف کشتار کودکان، زنان، مردان و سالخوردگان و غیر نظامیان انجام نداده‌اند.

در پایان این بیانیه آمده است: با آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم آگاه همیشه در صحنه استان زنجان، از آحاد مردم روزه‌دار استان می‌خواهم با توجه به حساسیت و ضرورت تقبیح جنایات اسرائیل بار دیگر با حضور پرشکوه خود راهپیمایی پر شکوه روز جهانی قدس، ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل (ره) و منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (دامت برکاته) قدرت و عظمت خود را  در حمایت از قدس عزیز و مردم فلسطین به جهانیان اعلام کنند، باشد که در آینده‌ای نه چندان دور شاهد آزادی قدس شریف و رهایی ملت مسلمان فلسطین با حمایت همه مسلمانان جهان باشیم.

جمشید انصاری (استاندار زنجان)/فارس

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=18154

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.