• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
5

اهدای ۹۰ مورد کمک‌هزینه ازدواج در شهرستان خرم‌دره

  • کد خبر : 20616
  • 24 شهریور 1393 - 19:10
اهدای ۹۰ مورد کمک‌هزینه ازدواج در شهرستان خرم‌دره

مدیر کمیته امداد شهرستان خرم‌دره، از اهدای ۹۰ مورد کمک‌هزینه ازدواج در این شهرستان خبر داد.   “ابوالفضل احمدی” ، اظهار کرد: ازدواج یکی از مهم‌ترین موضوعات هر شخص در زندگی بوده و به همین علت رسیدگی به امور مددجویان در این خصوص یکی از اولویت‌های کمیته امداد است.   وی با تاکید بر ضرورت […]

مدیر کمیته امداد شهرستان خرم‌دره، از اهدای ۹۰ مورد کمک‌هزینه ازدواج در این شهرستان خبر داد.

 

“ابوالفضل احمدی” ، اظهار کرد: ازدواج یکی از مهم‌ترین موضوعات هر شخص در زندگی بوده و به همین علت رسیدگی به امور مددجویان در این خصوص یکی از اولویت‌های کمیته امداد است.

 

وی با تاکید بر ضرورت فراهم کردن ازدواج آسان برای جوانان، اظهار کرد: ازدواج در منطق قرآن‌کریم، به وجود آورنده مطمئن‌ترین و آرام‌بخش‌ترین روابط و آغازگر زندگی همراه با طراوت، مودت و ایثار است. از آیات و نشانه‌های قدرت خداوند این است که برای انسان از نوع خود، همسرانی آفرید تا در کنار آنان، به آرامش و سکون نایل آیند و بین آنان دوستی و رحمت قرار داد.

 

این مسوول با اشاره به اینکه حمایت‌های کمیته امداد از مددجویان در بحث ازدواج با پرداخت کمک‌هزینه ازدواج به آن‌ها اجرایی و عملی می‌شود، تاکید کرد: این نهاد با پرداخت کمک‌هزینه ازدواج به مناسبت‌های مختلف نسبت به آسان‌سازی موضوع ازدواج برای مددجویان اقدام می‌کند.

 

مدیر کمیته امداد شهرستان خر‌م‌دره با اشاره به میزان کمک‌هزینه پرداخت شده برای ازدواج در شهرستان خرم‌دره، تصریح کرد: امسال ۹۰ فقره کمک‌هزینه ازدواج به مددجویان خرم‌دره‌ای پرداخت شده است که در این راستا یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

 

احمدی با بیان اینکه پرداخت کمک‌هزینه ازدواج به مددجویان پس از برگزاری دوره‌های آموزشی قبل از ازدواج صورت گرفته است، عنوان کرد: در این دوره‌ها موضوعات مختلفی همچون نحوه اداره زندگی مشترک، حضور موثر در اجتماع، نحوه تربیت صحیح فرزند و .. به مددجویان آموزش داده شد.

 

وی با تاکید بر ضرورت آموزش و کسب مهارت‌های لازم قبل از ازدواج، یادآور شد: یادگیری مهارت‌های لازم قبل از ازدواج می‌تواند زوجین را در زندگی بهتر یاری دهد که برگزاری دوره‌های آموزشی گام موثری در راستای افزایش آگاهی زوج‌های جوان در رابطه با مسایل و مشکلات زندگی است.
انتهای پیام/ایسنا

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=20616

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.