• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
8

۷۰ کلاس در سال تحصیلی جدید هوشمند سازی می شوند

  • کد خبر : 20697
  • 27 شهریور 1393 - 8:39
۷۰ کلاس در سال تحصیلی جدید هوشمند سازی می شوند

“فرید باباخانی” در جلسه ی شورای آموزش وپرورش گفت:۷۰ کلاس در سال تحصیلی جدید هوشمند سازی می شوند.به گزارش نبض سحر، مدیر آموزش و پرورش خرمدره با بیان این مطلب که برای شروع سال تحصیلی جدید، پنج کمیته ساماندهی تشکیل شده است گفت: برخی از پروژه های نیمه تمام از قبیل هنرستان سراج در آینده […]

“فرید باباخانی” در جلسه ی شورای آموزش وپرورش گفت:۷۰ کلاس در سال تحصیلی جدید هوشمند سازی می شوند.به گزارش نبض سحر، مدیر آموزش و پرورش خرمدره با بیان این مطلب که برای شروع سال تحصیلی جدید، پنج کمیته ساماندهی تشکیل شده است گفت: برخی از پروژه های نیمه تمام از قبیل هنرستان سراج در آینده ی بسیار نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

وی گفت: جذب کمک های مردمی در شهرستان بالغ بر۷۷ میلیون تومان می باشد.

باباخانی گفت: تا به امروز ۱۲۰ کلاس هوشمند سازی شده است و امسال۷۰ کلاس نیز هوشمند سازی خواهد شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=20697

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. آقای باباخانی واقعا شورای آموزش وپرورش هدفش چیه…که افرادی در اون حضور دارن که حتی سیکل هم ندارن بجاش توراه قیدار معدن دارن……

  2. سلام بنده نیز با دیدن خبر این گزارش در شبکه اشراق کمی جا خوردم. اصلا انتظار نداشتم این فرد در شورای آموزش و پرورش نیز باشد!!!.

  3. اگر منظورتان آقای ا…فی است که این آقا در قبال این همه تلاش الان درآمد خوبی داره وضعیت ۲۰ سال پیشش را با امروز مقایسه کنید ، تفاوت را خواهید . در تمامی طرح های شهرداری حضور دارد . ازش بپرسید پل ابتدایی خ شهید رجایی چقدر هزینه داشت و چقدر فاکتور کرد . معدن زره باش را چطوری و چرا فروخت . این آقا می تونه بدون پلاگ در شهر رانندگی کنه ولی من و شما بخاطر نداشتن کلاه ایمنی جریمه می شویم . ولی در هر حال پیش فرمانداری که بودیم دربین همه خوب حرف می زد . اگر عفت کلام داشت به جاهای دیگر هم می رسید .

    • بله منظور بنده همین ع-الف بود. شنیده بودم ۲ سال پیش برخی موارد خلاف قانون او رو شده بود، اما اکنون دوباره دور برداشته است!!!

  4. لطفا اقای باباخانی بادیدگاه خودش دیگران راارزیابی کند نه بادیدگاه دیگران

  5. الان آقای باباخانی کسی رو ارزیابی کرده مثلا؟؟؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.