• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
8

اعمال تعرفه جدید اینترنت موبایل از دی‌ماه

  • کد خبر : 22885
  • 02 آذر 1393 - 17:49
اعمال تعرفه جدید اینترنت موبایل از دی‌ماه

دبیر کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات گفت: تعرفه نیم (۰,۵) ریال به ازای هر کیلو بایت اینترنت موبایل برای سیم‌کارت‌های دایمی مستقل از فناوری برای هرگونه دیتای نسل ۲ و۳، از دی‌ماه اجرا می‌شود. به گزارش نبض سحر به نقل از فرهنگ نیوز،اصغر عمیدیان گفت: سقف تعرفه خدمات داده تلفن همراه برای سیم کارت‌های دایمی مستقل […]

دبیر کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات گفت: تعرفه نیم (۰,۵) ریال به ازای هر کیلو بایت اینترنت موبایل برای سیم‌کارت‌های دایمی مستقل از فناوری برای هرگونه دیتای نسل ۲ و۳، از دی‌ماه اجرا می‌شود.

به گزارش نبض سحر به نقل از فرهنگ نیوز،اصغر عمیدیان گفت: سقف تعرفه خدمات داده تلفن همراه برای سیم کارت‌های دایمی مستقل از فناوری برای هرگونه دیتای نسل ۲ و۳ به ازای هر کیلو بایت، نیم (۰,۵) ریال تعیین شد. به این ترتیب تعرفه دیتای نسل ۲ به میزان چشمگیری (حداقل ۵۰ درصد) کاهش یافت.

وی افزود: اعضای کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات با دریافت نظرات مردم و اپراتورها و پس از بررسی مصوبات شماره ۴۵ و ۱۴۲ که بر اساس آن تعرفه های مختلفی با تفکیک تکنولوژی برای نسل سوم و GPRS برای سیم کارت‌های دایمی از نیم ریال تا ۱۴,۸ ریال وجود داشت، به منظور یکسان‌سازی تعرفه در نسل‌های مختلف تلفن همراه، تعرفه جدید را تصویب کردند.

فارس – دبیر کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات عنوان کرد: اپراتورهای تلفن همراه می توانند با شرایط رقابتی و بازه تعرفه ای تعیین شده در این مصوبه، ضمن فروش خدمات دیتا بر اساس کیلو بایت، بسته‌های مختلف تعرفه‌ای نیز متناسب با نیاز مشترکین تعریف و ارایه کنند.

عمیدیان با اشاره به اینکه این مصوبه از اول دی ماه برای تمامی اپراتورهای تلفن همراه لازم الاجرا است، اظهار کرد: مشترکان تلفن همراه می‌توانند با خرید بسته‌های مختلف تعرفه‌ای متناسب با نیاز خود، از خدمات با تعرفه‌های مناسب بهره‌مند شوند.

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=22885

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.