• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 1 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
6

“حسن کلانتری” رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان خرمدره شد

  • کد خبر : 23214
  • 09 آذر 1393 - 9:32
“حسن کلانتری” رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان خرمدره شد

طی مراسمی، حسن کلانتری به عنوان رئیس جدید اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان خرم دره معرفی و از خدمات “محمدحیدری”  قدردانی به عمل آمد. به گزارش نبض سحر، “ناصر فغفوری” سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در این مراسم با اشاره به این که شهرستان خرم دره یکی از شهرستان های صنعتی […]

طی مراسمی، حسن کلانتری به عنوان رئیس جدید اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان خرم دره معرفی و از خدمات “محمدحیدری”  قدردانی به عمل آمد.

به گزارش نبض سحر، “ناصر فغفوری” سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در این مراسم با اشاره به این که شهرستان خرم دره یکی از شهرستان های صنعتی در این حوزه می باشد اظهار داشت: شهرک صنعتی خرم دره به لحاظ قرار گرفتن در مسیر اتوبان زنجان  – تهران  و همچنین وجود سایر امکانات خدماتی و رفاهی زمینه و فرصت  مناسبی برای جذب سرمایه گذار فراهم ساخته است که باید از این پتانسیل ها و قابلیت ها به شکل مطلوب استفاده شود.

فغفوری در ادامه ضمن تاکید بر نظم و انضباط اداری به واگذاری اختیارات و فعالیت های سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان به مدیران شهرستان ها اشاره کرد و اظهار داشت:مدیرانی که توان انجام امور مربوط به تمامی فعالیت های سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان را داشته باشند تفویض اختیار خواهد شد چرا که معتقدیم واگذاری اختیارات درجهت تسهیل امور مرتبط با سازمان صورت خواهد گرفت .

فرماندار شهرستان خرم دره نیز با اشاره به نامگذاری سال ۹۳ به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی ازسوی مقام معظم رهبری بر نقش مهم و حیاتی اداره صنعت،معدن و تجارت درتحقق این نامگذاری تاکیدکرد.

شیخی در ادامه بابیان این که شهرستان خرم دره از ظرفیت و پتانسیل های مطلوبی به جهت سرمایه گذاری وتوسعه بخش صنعت برخوردار است خاطرنشان کرد:باید از فرصت ها به بهترین شکل ممکن استفاده کرد و امیدواریم با همکاری وتعامل مدیریت شهرستان وسازمان صنعت،معدن و تجارت استان زنجان بتوانیم درعرصه صنعتی با توجه به قابلیت های وموقعیت ممتازی که این شهرستان به ویژه شهرک صنعتی دارد ،اقدامات مطلوبی انجام شود.

وی با بیان اینکه این شهرستان دارای بالاترین نرخ باسوادی استان است عنوان کرد شهرستان خرم دره دارای ظرفیت های فراوانی از جمله نیروی انسانی متخصص و متعهد است که باید از آنها دربخش های مختلف استفاده کنیم.

شیخی در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره صنعت ،معدن و تجارت که در محل این اداره برگزار شد ابراز امیدواری کرد با مدیریت جدید شاهد رسیدن به اهداف والا که همان رشد و پیشرفت شهرستان خرم دره است، باشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=23214

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.