• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
4

کالا در نمایشگاه بهاره زنجان با تخفیف ۵ تا ۱۵ درصد تخفیف عرضه می‌شود

  • کد خبر : 26151
  • 06 بهمن 1393 - 8:39
کالا در نمایشگاه بهاره زنجان با تخفیف ۵ تا ۱۵ درصد تخفیف عرضه می‌شود

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان زنجان از برپایی نمایشگاه بهاره در نمایشگاه بین‌المللی کاسپین از ۱۵ اسفندماه خبر داد و گفت: کالا در نمایشگاه بهاره زنجان تا ۱۵ درصد تخفیف عرضه می‌شود. رضا محمدی  اظهار داشت: تمامی اقلام ضروری از جمله مواد غذایی شامل روغن، برنج، حبوبات و کیف، کفش لوازم آرایشی و […]

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان زنجان از برپایی نمایشگاه بهاره در نمایشگاه بین‌المللی کاسپین از ۱۵ اسفندماه خبر داد و گفت: کالا در نمایشگاه بهاره زنجان تا ۱۵ درصد تخفیف عرضه می‌شود.

رضا محمدی  اظهار داشت: تمامی اقلام ضروری از جمله مواد غذایی شامل روغن، برنج، حبوبات و کیف، کفش لوازم آرایشی و بهداشتی، آجیل، لوازم تزئیناتی و غیره در نمایشگاه فروش بهاره اصناف به فروش می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه فروش بهاره از ۱۵ تا ۲۲ اسفندماه در محل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین برگزار می‌شود، تصریح کرد: این نمایشگاه روزانه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ برای بازدید شهروندان دایر است.

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان زنجان با اشاره به اینکه نمایشگاه فروش بهاره اصناف در سطح ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع برپا می شود، خاطرنشان کرد: تمدید نمایشگاه بستگی به استقبال مردم دارد.

وی با بیان اینکه سیاست اتاق اصناف استان زنجان بر این است تا در صورت امکان تمامی واحدهای صنفی به ویژه عرضه کنندگان خواروبار و لبنیات بومی زنجان باشند، افزود: در راستای تحقق این سیاست اطلاع رسانی‌های لازم به منظور حضور واحدهای صنفی در نمایشگاه فروش بهاره اصناف در زنجان انجام شده است.

محمدی تصریح کرد: فروشندگان غیربومی اقلام هدف از استان‌های دیگر نظیر کرمانشاه، فارس، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و سایر استان‌ها در نمایشگاه فروش بهاره اصناف زنجان حضور دارند.

وی اظهار داشت: اقلام یاد شده با تخفیف ۵ تا ۱۵ درصد زیر قیمت بازار در نمایشگاه فروش بهاره زنجان عرضه می‌شود.

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان زنجان عنوان کرد: غرفه واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان زنجان در محل نمایشگاه بهاره آماده دریافت رسیدگی به شکایات مردمی مبنی بر گرانفروشی، عدم صدور فاکتور، عدم نصب نرخ نامه و غیره است.

انتهای پیام/تسنیبم

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=26151

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.