• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
5

‌وضعیت اشتغال در کشور مناسب نیست

  • کد خبر : 29148
  • 24 اسفند 1393 - 19:45
‌وضعیت اشتغال در کشور مناسب نیست

نماینده مردم ابهر،خرم دره و سلطانیه در مجلس با بیان اینکه ‌وضعیت اشتغال در کشور مناسب نیست، گفت: بیکاری تحصیلکردگان باعث نگرانی خانواده‌ها شده لذا امید است دولت در جهت رونق تولید همت بگمارد. به گزارش نبض سحر به نقل از خانه ملت، محمدرضا خان محمدی در نشست علنی امروز یکشنبه (۲۴ اسفندماه) مجلس شورای […]

نماینده مردم ابهر،خرم دره و سلطانیه در مجلس با بیان اینکه ‌وضعیت اشتغال در کشور مناسب نیست، گفت: بیکاری تحصیلکردگان باعث نگرانی خانواده‌ها شده لذا امید است دولت در جهت رونق تولید همت بگمارد.

به گزارش نبض سحر به نقل از خانه ملت، محمدرضا خان محمدی در نشست علنی امروز یکشنبه (۲۴ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود، افزود: در ابتدا از دولت میخواهم جهت رعایت عدالت در افزایش حقوق کارکنان دولت عنایت لازم را داشته باشد و از هر ظرفیت قانونی درجهت ترمیم حقوق اقشار آسیب پذیر به ویژه فرهنگیان و بازنشستگان اقدام کند.

نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی، ضمن تشکر  از تلاش مجلس در بررسی لایحه بودجه ۹۴، ادامه داد: مجلس امسال توجه ویژه‌ای به معیشت فرهنگیان ایثارگران داشت که جای تشکر دارد.

وی با انتقاد از وضعیت اشتغال در کشور، تاکید کرد: ‌وضعیت اشتغال در کشور مناسب نیست؛ اقتصاد مردم، بیکاری تحصیلکردگان باعث نگرانی خانواده‌ها شده لذا امید است دولت در جهت رونق تولید همت بگمارد؛ گرچه اینجانب رفع مشکل اقتصادی و اشتغال کشور را در توجه به صنایع پایین دستی پتروشیمی، فناوری معدنی کشاورزی مکانیزمی می دانم.

این نماینده مردم در مجلس نهم، گفت: مشکل آب شرب روستاییان و آب کشاورزی کشاورزان، خرید تضمینی محصولات کشاورزی از جمله موارد ضرروی است استدعا دارم درمسایل کلان ملی در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری سیاست همگرایی انتخاب کنیم و افراد غیرمتخصص در خصوص موارد بین المللی ورود پیدا نکنند و این را به افراد متخصص واگذار کنند./

پایان پیام

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=29148

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.