• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
7

معاون فرهنگی تبلیغات استان زنجان: کمک‌های مردمی در استان زنجان برای مردم یمن جمع‌آوری می‌شود

  • کد خبر : 31760
  • 02 اردیبهشت 1394 - 16:05
معاون فرهنگی تبلیغات استان زنجان: کمک‌های مردمی در استان زنجان برای مردم یمن جمع‌آوری می‌شود

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان به کشتار زنان و کودکان بی‌گناه در یمن اشاره کرد و گفت: کمک‌های مردمی در سراسر نقاط استان زنجان برای مردم یمن جمع‌آوری می‌شود.  حجت‌الاسلام حسن صالحی امروز در جلسه هماهنگی تجمع مردمی برای یادبود شهدای یمن اظهار داشت: پیش‌بینی‌های مقام معظم رهبری در مورد اشتباه بودن حمله آل […]

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان به کشتار زنان و کودکان بی‌گناه در یمن اشاره کرد و گفت: کمک‌های مردمی در سراسر نقاط استان زنجان برای مردم یمن جمع‌آوری می‌شود.

 حجت‌الاسلام حسن صالحی امروز در جلسه هماهنگی تجمع مردمی برای یادبود شهدای یمن اظهار داشت: پیش‌بینی‌های مقام معظم رهبری در مورد اشتباه بودن حمله آل سعود به یمن و اعلام آتش بس توفیقات را برای جمهوری اسلامی ایران در پی‌داشت.

وی خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری حمله عربستان به یمن را اقدامی بسیار اشتباه عنوان کرده و گفتند که با این حمله بینی عربستان به خاک مالیده می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه مردم استان زنجان نیز باید با برگزاری مراسم‌هایی همدری خود را با مردم یمن اعلام کنند، عنوان کرد: برای برگزاری هرچه با شکوه مراسم یادبود به تمام روحانیون مستقر در زنجان اطلاع رسانی می‌شود.

وی با اشاره به لزوم حمایت و همدری با مردم یمن تصریح کرد: پخش کلیپی از وقایع رخ داده در حمله عربستان به یمن و کشتار زنان و کودکان بی‌گناه می‌تواند در امر آگاه سازی مردم از اتفاقات رخ داده در یمن گامی مؤثر تلقی شود.

حجت‌الاسلام صالحی با بیان اینکه باید ظرفیت‌های ستاد اقامه نماز جمعه برای برپایی تجمع‌های مردمی به کار گرفته شود، خاطر نشان کرد: ستاد اقامه نماز جمعه نیز باید در راستای حمایت و همدری از شهدای یمن تجمع کنند.

فیروز رجایی، کارشناس هلال احمر استان زنجان در ادامه جلسه با اشاره به نصب بنر و پوسترهای تبلیغی برای برگزاری هرچه با شکوه مراسم یادبود شهدای یمن خاطر نشان کرد: اقدامات لازم برای جمع‌آوری آمار تلفات و کشتار مردمی و تخریت مساجد در یمن انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در راستای حمایت از مردم یمن کمک‌های مردمی در سراسر نقاط استان زنجان جمع‌آوری می‌شود، ابراز کرد: برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در هریک از مساجد و تکایای استان زنجان به نصب صندوق‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی اقدام می‌کنیم.

انتهای پیام/تسنیم

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=31760

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.