• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
5

نداشتن اطلاعات کافی جوانان درباره مواد مخدر مهمترین عامل ابتلا به اعتیاد است

  • کد خبر : 35333
  • 04 تیر 1394 - 13:45
نداشتن اطلاعات کافی جوانان درباره مواد مخدر مهمترین عامل ابتلا به اعتیاد است

رئیس شبکه بهداشت خرمدره گفت: مهمترین عاملی که جوانان به سمت مواد مخدر سوق پیدا می کنند نداشتن اطلاعات کافی در خصوص مضرات مواد مخدر است.   جلیل کریمخانی در گفت و گو با نبض سحر گفت: اعتیاد یکی از تهدیدهای بزرگ برای جامعه بشری است و مبارزه با اعتیاد باید به عنوان یک الگوی […]

رئیس شبکه بهداشت خرمدره گفت: مهمترین عاملی که جوانان به سمت مواد مخدر سوق پیدا می کنند نداشتن اطلاعات کافی در خصوص مضرات مواد مخدر است.

 

جلیل کریمخانی در گفت و گو با نبض سحر گفت: اعتیاد یکی از تهدیدهای بزرگ برای جامعه بشری است و مبارزه با اعتیاد باید به عنوان یک الگوی اجتماعی مطرح شود.

وی افزود: مهمترین عاملی که جوانان به سمت مواد مخدر سوق پیدا می کنند نداشتن اطلاعات کافی در خصوص مضرات مواد مخدر است.

رئیس شبکه بهداشت خرمدره با اشاره به این مطلب که در شهرستان یک کمپ ترک اعتیاد فعال وجود دارد گفت: از عوامل دیگر گرایش جوانان به مواد مخدر ، وجود رفقای ناباب ، بیکاری و کمبود محل های تفریحی سالم در شهرستان می باشد.

کریمخانی تصریح کرد: مهمترین و اولین راهکار در جلوگیری از رفتن جوانان به سمت به اعتیاد ، اطلاع رسانی و آگاه سازی آنان از مضرات آن و رفع نواقض اطلاع رسانی است .

وی گفت: مواد مخدر روز به روز در حال متنوع شدن است مثل شیشه ،کوکائین، قرص های روانگردان وکروکودیل و ما باید در گستردگی این همه مواد مخدر باید راه های مقابله جدید داشته باشیم. و باید بر اساس نیاز های روز اطلاع رسانی کنیم و در این میان نقش خود مردم نیز در مبارزه با مواد مخدر بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=35333

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.