• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
15

پرداخت ۷۸ فقره وام کارگشایی به مددجویان کمیته امداد شهرستان خرمدره

  • کد خبر : 35540
  • 08 تیر 1394 - 12:55
پرداخت ۷۸ فقره وام کارگشایی به مددجویان کمیته امداد شهرستان خرمدره

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) خرمدره گفت: در سه ماهه نخست امسال، ۷۸ فقره وام کارگشائی با هزینه یک میلیارد و ۱۵۵ میلیون ریال به مددجویان تحت پوشش پرداخت شد. ابوالفضل احمدی امروز در گفت‌وگو با نبض سحر گفت: دو میلیارد و ۸۶۹ میلیون و ۱۰۰هزار ریال عیدی و مستمری به مددجویان شهرستان خرمدره در […]

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) خرمدره گفت: در سه ماهه نخست امسال، ۷۸ فقره وام کارگشائی با هزینه یک میلیارد و ۱۵۵ میلیون ریال به مددجویان تحت پوشش پرداخت شد.

ابوالفضل احمدی امروز در گفت‌وگو با نبض سحر گفت: دو میلیارد و ۸۶۹ میلیون و ۱۰۰هزار ریال عیدی و مستمری به مددجویان شهرستان خرمدره در سه ماه نخست سال جاری پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه ۹۶ یتیم با حمایت‌های ۶۱۹ حامی با اجرای طرح اکرام ایتام مورد حمایت قرار می‌گیرند، گفت: در سه ماه نخست امسال ۲۷۸ میلیون و ۵۳۳ هزار ریال در راستای حمایت از ایتام شهرستان خرمدره پرداخت شد.

مدیر کمیته شهرستان خرمدره با اشاره به اینکه یک هزار و ۵۸۶ خانوار زیر پوشش کمیته امداد شهرستان خرمدره هستند، گفت:  ۵ هزار و ۲۰۸ نفر از نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر زیر پوشش حمایت‌های کمیته امداد شهرستان خرمدره هستند.

احمدی  اظهار داشت: در این مدت همچنین  ۱۰۵میلیون ریال بابت تهیه هشت مورد جهیزیه و هدیه ازدواج برای تازه عروسان در شهرستان خرمدره  پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه برای پرداخت ۷۸ فقره وام کارگشایی یک میلیارد و ۱۵۵ میلیون ریال هزینه شده است، خاطر نشان کرد: در سه ماهه نخست امسال ۹۲۹ میلیون و ۵۹۱هزار و ۱۵۰ریال کمک‌های مردمی از ۹ هزار و ۶۱۲ صندوق موجود در سطح شهرستان خرمدره جمع‌آوری شد.

مدیر کمیته شهرستان خرمدره در پایان گفت: کمیته امداد خرم دره با  ۳۴ نفر نیرو  مشغول خدمت رسانی به مددجویان تحت پوشش خود در شهر خرمدره و ۱۶ روستای شهرستان است.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=35540

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.