• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
6

۱۵ پروژه در روستاهای خرمدره به بهره برداری می رسد

  • کد خبر : 37764
  • 25 مرداد 1394 - 12:56
۱۵ پروژه در روستاهای خرمدره به بهره برداری می رسد

بخشدار بخش مرکزی خرمدره گفت: ۱۵ پروژه با هزینه ۵۹ میلیارد ریال در روستاهای خرمدره  به بهره برداری خواهد رسید. عباس قاسمی  در گفت و گو با نبض سحر گفت: در هفته دولت ۱۵ پروژه با هزینه ۵۹  میلیارد ریال در روستاهای شهرستان خرمدره به بهره برداری و دو پروژه شروع به کار خواهد کرد. […]

بخشدار بخش مرکزی خرمدره گفت: ۱۵ پروژه با هزینه ۵۹ میلیارد ریال در روستاهای خرمدره  به بهره برداری خواهد رسید.

عباس قاسمی  در گفت و گو با نبض سحر گفت: در هفته دولت ۱۵ پروژه با هزینه ۵۹  میلیارد ریال در روستاهای شهرستان خرمدره به بهره برداری و دو پروژه شروع به کار خواهد کرد.

وی گفت: دو پروژه راه خرمدره به روستای رحمت آباد و راه روستائی اسلام آباد به “پیله ورن” همزمان با هفته دولت آغاز خواهد شد که اعتبار این دو پروژه ۱۲میلیارد ریال است.

بخشدار خرمدره با اشاره به اهم پروژه های انجام شده گفت: پروژه های بهسازی و آسفالت معابر روستاهای  قلعه حسینیه، نصیر آباد ، سوکهریز ،شویر ،اردجین ، الوند و فلج با اعتبار سه میلیارد تومان از محل اعتبارات دهیاری های بخش مرکزی انجام شده است.

وی گفت: دو میلیارد و ۹۰۰میلیون تومان در پروژه هایی از قبیل: آسفالت راه هیدج به شویر، آسفالت راه انجیلین ، خانه بهداشت روستای انجلین ، پایاب سد شویر، پل ورودی روستای اردجبین و دیگر پروژه های اداره راه، بنیاد مسکن و جهاد کشاورزی در روستاهای شهرستان خرمدره هزینه شده است که این پروژه ها نیز در هفته دولت افتتاح خواهند شد.

بخشدار خرمدره گفت: داخل معابر روستای رحمت آباد با مبلغ ۲۰۰میلیون تومان آسفالت ریزی خواهد شد که در کل ۱۷ هزار تن آسفالت در معابر روستاهای خرمدره پخش شده است.

انتهای پپام/

 

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=37764

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. بداداب رذستای رحمت ابادبرسید

  2. با سلام

    در این نظر خود که از نظرات پایانی بنده محسوب می شود، از مجموعه بخشداری خرمدره به دلیل زحماتی که در توسعه و آبادانی خرمدره و روستاهای آن کشیده اند تشکر می کنم و آرزوی موفقیت برای ایشان دارم.

  3. با سلام

    مردم رحمت اباد را به حال خودشان رها کرده اید….

    ابیاری باغات روستا معظل بزرگ روستا شده است .

    این همه هزینه یرای ابیاری قطره ای انجام شده ولی کو نتیجه!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.