• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
9

امریکا هر گونه منفذی را که بداند برای ما منفعت دارد را بسته است

  • کد خبر : 43723
  • 11 دی 1394 - 14:38
امریکا هر گونه منفذی را  که بداند برای ما منفعت دارد را بسته است

امام جمعه خرمدره گفت: زمانی امام به شوروی سابق راه رهایی از سلطه و پیشرفت را جدائی از دنیای غرب معرفی می کند و امروز برخی افراد از داخل خود کشور  راه رهایی از مشکلات را سازش با امریکا می دانند، امریکا هر گونه منفذی را که بداند برای ما منفعتی در آن است بسته […]

امام جمعه خرمدره گفت: زمانی امام به شوروی سابق راه رهایی از سلطه و پیشرفت را جدائی از دنیای غرب معرفی می کند و امروز برخی افراد از داخل خود کشور  راه رهایی از مشکلات را سازش با امریکا می دانند، امریکا هر گونه منفذی را که بداند برای ما منفعتی در آن است بسته است.

به گزارش نبض سحر، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه امروز خرمدره ضمن سفارش به تقوای الهی اظهار داشت: خداوند در سوره انعام می فرماید: زندگی دنیوی جز بازیچه و سرگرمی نیست و مسلّما خانه آخرت برای کسانی که پروا پیشه می کنند بهتر است.

وی در ادامه به گفت: انسان‌ها در مورد معبودی که عبادت کرده‌اند، مورد سوال قرار می‌گیرند. از آنان سوال می‌شود که پیامبران را اجابت کرده‎اند یا خیر. انسان‌ها درباره اعمالی که انجام داده‎اند و از نعمت‎هایی که در دنیا از آنها بهره برده‎اند و از عهد و پیمانها و از گوش، چشم و دلهایشان سوال خواهد شد.

امام جمعه خرمدره گفت: یکی از مواردی که خداوند سوال خواهد کرد عمر انسان است، سوال خواهند پرسید که این یکسال را در کجا سپری کردید؟سوال خواهند پرسید که این جوانی را در چه راهی گذراندید؟ از چهار چیز سوال خواهد شد که یکی عمر است که آن را در چه راهی سپری کرده اید. یکی جوانی است که آن را کجاها فرسوده کردید؟ یکی هم پولی است که انسان خرج می کند که آن را از کجا آورده است؟ خواهند پرسید که این پول را از کجا آورده است ودر چه مواردی خرج کرده است و سوال آخر از محبت اهل بیت است.

حسینی در ادامه به تولد حضرت عیسی و آغاز سال نو میلادی اشاره کرد و گفت: پیامبران در طول سالیان گذشته برای هدایت انسان ها آمدند و حضرت عیسی(ع) هم رسالت خویش را اعلام داشت و مردم را به تقوا، خداپرستی و دعوت به حق فراخواند.

وی به برخی از اقدامات امریکا خلاف برجام اشاره کرد و گفت: محدویت مسافرت اتباع ۳۸ کشور به ایران ،تحریم سپاه پاسداران  و تصویب دو میلیارد دلار علیه ایران از اقدامات خلاف برجام است ، چرا خود امریکا جنایات و حملات خود را به مسلمانان و مردم بی گناه جهان با استفاده از بمب های خوشه ای و سایر بمب ها تحریم نمی کند ، این نشان از تذویر آنان دارد.

خطیب جمعه خرمدره به نام امام خمینی(ره) به گورباچف اشاره کرد و گفت: زمانی امام به شوروی سابق راه رهایی از سلطه و پیشرفت را جدائی از دنیای غرب معرفی می کند و امروز برخی افراد از داخل خود کشور  راه رهایی از مشکلات را سازش با امریکا می دانند، امریکا هر گونه منفذی را  که بداند برای ما منفعتی در آن است بسته است.

حسینی به بیانات مقام معظم رهبری  در دیدار مسئولان نظام و میهمانان کنفرانس وحدت اسلامى‌ اشاره کرد و افزود: حضرت آیت الله خامنه ای فرمودند: امروز نوبت اسلام است و مسلمانان با همت خود تمدن نوین اسلامی را برپا کنند و  دنیای اسلام باید مثل پیامبر روحی جدید و فضایی تازه باز کند و تمدن نوین اسلامی را برپا کند.

وی به کشف حجاب در زمان رضا خان  ، روز سواد آموزی و ترویج نماز و دیدار رهبری از خانواده شهدای مسیحی نیز اشاره کرد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=43723

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.