• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
7

اخلاق مداری در عرصه انتخابات رعایت شود

  • کد خبر : 44078
  • 20 دی 1394 - 10:49
اخلاق مداری در عرصه انتخابات رعایت شود

رئیس شورای اسلامی شهر خرمدره گفت: اخلاق مداری و رعایت اخلاق اسلامی در همه عرصه ها به ویژه در انتخابات باید رعایت شود. روح الله آدینه در گفت و گو با نبض سحر  با تاکید بر اینکه  رعایت اصول اخلاقی در رقابتهای انتخاباتی از توصیه های مقام معظم رهبری است اظهار داشت: جناح های سیاسی  […]

رئیس شورای اسلامی شهر خرمدره گفت: اخلاق مداری و رعایت اخلاق اسلامی در همه عرصه ها به ویژه در انتخابات باید رعایت شود.

روح الله آدینه در گفت و گو با نبض سحر  با تاکید بر اینکه  رعایت اصول اخلاقی در رقابتهای انتخاباتی از توصیه های مقام معظم رهبری است اظهار داشت: جناح های سیاسی  و فعالان ستاد های انتخاباتی کاندیداها ، بداخلاقی، تخریب، بدگوئی و اهانت و تهمت اختلافات محلی و منطقه ای در فضای انتخابات راه ندهند که اگر احیانا پیش بیاید دشمن از آن خوشحال می شود.

وی گفت: توصیه های و رهنمودهای مقام معظم رهبری همیشه مبتنی بر این بوده است که در رقابت ها صادقانه و شفاف  حرف زده شود و کرامت و حرمت و اخلاقیات حفظ شود و رعایت انصاف و بحث و نقدها مبتنی بر منطق باشد
رئیس شورای شهر خرمدره ضمن سفارش به تمامی کاندیداها و طرفدران آنها گفت: بر اختلافات محلی و منطقه ای دامن نزنند تا بعد از انتخابات با آرامش و مودت در کنار هم برای پیشرفت و آبادانی منطقه گام برداریم .

آدینه افزود: هر گفتار و حرکتی که به فرسایشی کردن انتخابات و بر افروختن چالش های جناحی و منطقه ای بیانجامد وحدت و اتحاد منطقه ای و همبستگی ملی را سست می کند و متاسفانه امروز بدگوئی، اهانت، تهمت زدن ، شایعه پراکنی ، خود بزرگ بینی و ذلیل کردن رقبا در فضای مجازی راهها و روشهای غلط و ناصحیح است و سعی بر این شود در گفت و گوها و مباحث، انصاف مدنظر باشد و از متهم کردن یکدیگر پرهیز کنند.

وی گفت: مسلما رقابت با رعایت موازین اخلاقی رقابت مثبت و پرشوری را ایجاد خواهد کرد، رعایت تقوا و اخلاق و ادب اسلامی  لازمه هرکاری است ، اخلاق مداری و رعایت اخلاق اسلامی در همه عرصه ها به ویژه در انتخابات و سیاست باید رعایت شود زیرا  اساس دین، اخلاق است.

رئیس شورای شهر خرمدره همچنین سفارش به حضور حداکثری مردم در انتخابات کرد و گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس و خبرگان رهبری تمامی نقشه های دشمنان را نقش بر آب خواهد کرد.
انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=44078

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.