• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
8

افتتاح سه پروژه تکمیل شده شبکه بهداشت و درمان خرمدره در دهه فجر

  • کد خبر : 44374
  • 29 دی 1394 - 11:35
افتتاح سه پروژه تکمیل شده شبکه بهداشت و درمان خرمدره در دهه فجر

رئیس شبکه بهداشت و درمان خرمدره از افتتاح و به بهره برداری رسیدن سه پروژه  اداره شبکه بهداشت و درمان خرمدره در دهه فجر امسال خبر داد. جلیل کریمخانی در گفت و گو با نبض سحر با اشاره به پایان یافتن برخی از پروژه های بهداشتی و درمانی در خرمدره اظهار داشت: ساختمان فوریت های […]

رئیس شبکه بهداشت و درمان خرمدره از افتتاح و به بهره برداری رسیدن سه پروژه  اداره شبکه بهداشت و درمان خرمدره در دهه فجر امسال خبر داد.

جلیل کریمخانی در گفت و گو با نبض سحر با اشاره به پایان یافتن برخی از پروژه های بهداشتی و درمانی در خرمدره اظهار داشت: ساختمان فوریت های پزشکی تکمیل و آماده بهره برداری است و این پروژه با عتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان در ۱۰۲ متر زیر بنا احدث شده است.

وی همچنین به پایان یافتن پروژه درمانگاه شماره ۴ خیابان جانبازان غربی اشاره کرد و گفت: این درمانگاه هم با اعتباری بالغ بر ۶۰۰میلیون تومان تکمیل شده است و در دهه فجر امسال  افتتاح خواهد شد .

رئیس شبکه بهداشت و درمان خرمدره همچنین به افتتاح پایگاه بهداشتی قدس در شهرک قدس خرمدره اشاره کرد و گفت: این پایگاه بهداشتی هم در دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد.

کریمخانی با اشاره به اینکه در حال حاضر چندین پروژه نیمه‌تمام بهداشتی و درمانی در شهرستان به همت خیرین و مسئولان در حال ساخت است، خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از پروژه‌های در دست احداث شبکه بهداشت و درمان خرم‌دره در آینده نزدیک، چهارهزار مترمربع به فضای بهداشتی و درمانی این شهرستان افزوده خواهد شد.

photo_2016-01-19_11-48-22

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=44374

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. آقای کریمخانی ممنونیم بابت همه تلاش های خالصانه شما در جهت توسعه خرمدره و رسیدن به شهر ایده آل.

  2. جناب دکتر کریمخانی خداقوت خسته نباشید ممنون تشکر

  3. اقای دکتر شماکارکردین نذارین نماینده به اسم خودش تموم کنه

  4. جناب حسینی، با سلام. از کوته فکری شما بسیار متاسف شدم. دکتر کریمخانی، دکتر خانمحمدی و سایر مسئولان در قلب خرمدره ای ها جای دارند و شما حق جسارت به هیچ یک از این عزیزان را ندارید.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.