• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
10

مردمی ترین نهادی که از بطن مردم برخواسته ، شوراها است

  • کد خبر : 47625
  • 09 اردیبهشت 1395 - 14:05
مردمی ترین نهادی که از بطن مردم برخواسته ، شوراها است

رئیس شورای شهر خرمدره گفت: شوراها به عنوان مردمی ترین نهادی که از بطن مردم برخواسته است، نمی توانند اجازه دهند جز ماهیت خدمت رسانی به مردم هدف دیگری برای شوراها تعریف شود و تاکنون اعضای شوراهای شهر خرم دره نیز همواره در جلسات و تصمیم گیری ها خواسته مردم و جامعه را بر نظر شخصی خود ترجیح داده اند.

 

روح الله ادینه در گفت و گو با نبض سحر ضمن گرامیداشت روز شوراها اظهار داشت: به لطف نظام پرصلابت جمهوری اسلامی در ایران در راستای احترام و حفظ شأن مردم عزیزمان، نهادی به نام شورای اسلامی در این کشور شکل گرفت تا مدیریت امور شهری و روستاها را بر اساس اصل آیه «و امرهم شوری بینهم» پیش ببرند.
وی گفت: بنیاد این نهاد اجتماعی بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری، بر حل عمل گرایانه مشکلات مردم استوار است که این مهم با کسب سرمایه ارزشمند اعتماد عمومی و پرهیز از دخالت دادن انگیزه های جناحی و حزبی در میدان فعالیت شوراها محقق خواهد شد.

رئیس شورای شهر خرمدره گفت: اهمیت شوراها تا حدی است که یک فصل و ۸ اصل از قانون اساسی جمهوری اسلامی به شوراها اختصاص یافته است. زمانی که قانون اساسی در اصول کلی خود شورا را به عنوان ابزار تجلی اراده مردم و نهاد سیاسی تصمیم گیرنده مورد پذیرش قرار داده اند، اهمیت آن بر همگان روشن و مبرهن است.
ادینه افزود: شوراها به عنوان مردمی ترین نهادی که از بطن مردم برخواسته است، نمی توانند اجازه دهند جز ماهیت خدمت رسانی به مردم هدف دیگری برای شوراها تعریف شود و تاکنون اعضای شوراهای شهر خرم دره نیز همواره در جلسات و تصمیم گیری ها خواسته مردم و جامعه را بر نظر شخصی خود ترجیح داده اند.
وی در پایان ضمن عرض تبریک روز شوراها آرزوی توفیق وسلامتی برای همکاران خدوم و پرتلاشم در شوراهای اسلامی شهر و شهرستان خرم دره را در سال اقتصاد مقاومتی اقدام وعمل از خداوند متعال مسئلت دارم.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=47625

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.